دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن رالف خرابکار 2 – Ralph Breaks the Internet 2018

شش سال پس از گذشت رویدادهای فیلم اول (رالف خرابکار 2012)، دسته کنترلر کنسول بازی Sugar Rush خراب می شود و آقای Litwak مجبور می شود تا دستگاه را از برق بکشد. رالف و ونلوپه تمام کاراکترهای کنسول Sugar Rush را قبل از خاموش شدن دستگاه، به بازی های دیگر منتقل می کنند و مسابقه دهنده ها را تحت نظر فلیکس درستکار و گروهبان تامورا قرار می دهند. سپس، رالف و ونلوپه از ارتباط جدید برای اتصال به اینترنت استفاده می کنند تا جایگزینی برای دسته کنترلر پیدا کنند. آنها با پیدا کردن روتر وای فای، وارد یک ماجراجویی جدید می شوند و … .

قسمت دوم انیمیشن محبوب رالف خرابکار با عنوان “رالف اینترنت را خراب می کند” توسط استودیوی انیمیشن سازی والت دیزنی در حال ساخت می باشد. کار ساخت این فیلم به زودی به اتمام می رسد و توسط شرکت Walt Disney Pictures در تاریخ 21 نوامبر 2018 منتشر خواهد شد. این انیمیشن 57 اُمین اثر کمپانی آمریکایی والت دیزنی محسوب می شود و ادامه فیلم 2012 رالف خرابکار را روایت می کند. کارگردانی این اثر را آقایان ریچ مور و فیل جانستون به عهده دارند و خانم پاملا ریبون نیز مسئول نویسندگی آن می باشد. ستارگان و صداپیشگانی نظیر  John C. Reilly, Sarah Silverman, Jack McBrayer, و Jane Lynch که در اثر قبلی ایفای نقش کرده اند در این انیمیشن نیز حضور دارند و آقای Alan Tudyk هم وظیفه صداگذاری یک کاراکتر جدید را به عهده گرفته است .

Ralph Breaks the Internet 2018 DVDSCR - Screen

مشخصات انیمیشن Ralph Breaks the Internet 2018 :

– ژانر : ماجراجویی – کمدی

– کارگردان : Phil Johnston, Rich Moore

– نویسنده : Phil Johnston (characters), Rich Moore

– ستارگان : Kristen Bell, Gal Gadot, Mandy Moore

– زمان انتشار : 21 نوامبر 2018

– ساخت کشور : آمریکا

– نمره IMDB : امتیاز 7.6 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

به روز رسانی :

1397/11/23 کیفیت WEBRip + زیرنویس فارسی اضافه شد .
  • 1 replies
    1. ماهان says:

      سلام ببخشید من میتونم این انیمیشن رو دوبله و به طور اختصاصی بدم به سایت شما آیا میخرید؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *