دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود سیستم عامل ال کاپیتان Mac OS X El Capitan v10.11.5-15F34

Mac OS X El Capitan

با هر کلیک علاقه مندی شما را نسبت به خودش افزایش خواهد داد . امروز بیش از هر زمانی , مردم تمایل بیشتری برای استفاده از کامپیوترهای Mac دارند و همین مسئله باعث شده است تا هر سال کمپانی سازنده نسخه جدیدتر و کاملتری را برای طرفداران خود منتشر کند . این دلیلی است که باعث می شود یک مک , همیشه مک بماند . OS X این امکان را برای شما به وجود می آورد تا در کنار کارهای روزانه , لذت انجام آنها را تجربه کنید . Mac OS X El Capitan v10.11.6 بر اساس ویژگی های پیشگامانه و رابط کاربری زیبای نسخه قبلی با نام OS X Yosemite طراحی شده است , کسب تجربه و بهبود عملکرد تنها بخشی از راه طولانی میان دو تفاوت بزرگ را نمایان می کند . Mac OS X El Capitan راه ساده تر و هوشمندانه تری برای انجام کارهایی مانند اجرای چندین برنامه به طور همزمان , جستجوی اطلاعات , نگه داشتن برگه های وب سایت های مورد علاقه , چک کردن ایمیل , یادداشت برداری و بسیاری کار دیگر که هر روز با مک خود انجام می دهید را پیش رویتان قرار خواهد داد . Mac OS X El Capitan , مکتب مک را به سطوح جدیدی ارتقا داده است .

دانلود سیستم عامل ال کاپیتان Mac OS X El Capitan 10.11.3 (15D21) Installer

چه کسی معتقد است که به طور همزمان نمی توان بر روی دو چیز متفاوت متمرکز شد ؟

اجرای تعداد زیادی از برنامه به طور همزمان , یکی از مسائل بزرگ مک به حساب می آید . تمرکز بر روی تنها یک برنامه آن هم به صورت تمام صفحه ویژگی بود که در نسخه های قبلی وجود داشت . Split View این امکان را به شما می دهد تا نمایی بهتر از دو برنامه به طور همزمان مشاهده نمایید . این ویژگی به طور خودکار صفحه نمایش را با دو برنامه ای که شما انتخاب می کنید پوشش می دهد . بنابراین شما می توانید همزمان برنامه شام خود را با یک دوست هماهنگ کرده و از طرفی دیگر به دنبال نزدیکترین رستوران باشید . تمامی این کارها بدون کوچکترین حواس پرتی و بدون نیاز به تغییر اندازه دستی و باز کردن پنجره ای جدید رخ می دهد .

 

دانلود سیستم عامل ال کاپیتان Mac OS X El Capitan 10.11.3 (15D21) Installer

شما هرگز فضایی برای مدیریت هرچه بهتر نداشته اید

یکی دیگر از ویژگی های این سیستم عامل , Mission Control نام دارد که این امکان را به شما می دهد تا تمامی برنامه هایی که در حال اجرا هستند را به طور همزمان بر روی صفحه دسکتاپ خود مشاهده کنید . تنها با یک کلیک می توانید تمامی برنامه ها را به طور مرتب در یک لایه و بدون هیچ پنهان کاری مشاهده نمایید . این ویژگی باعث می شود تا سریعتر به برنامه ای که مدنظر شماست , دسترسی داشته باشید . جالب است بدانید این امکان به شما داده شده است تا یک برنامه را گرفته و آن را به صفحه دسکتاپ جدیدی منتقل کنید . ممکن است در این میز کار شلوغ cursor یا نشانه گر شما از دید خارج شود . فقط کافیست بر روی صفحه لمسی انگشت خود را به سرعت به عقب و جلو بلرزانید . با این کار cursor بزرگتر می شود و شما می توانید آن را مشاهده کنید .

 

دانلود سیستم عامل ال کاپیتان Mac OS X El Capitan 10.11.3 (15D21) Installer

انطباق پذیری بیشتر همراه با راهنمایی قابلتر

ویژگی Spotlight در این نسخه به شدت بهبود پیدا کرده و هوشمنرتر شده است , ارائه نتایج برای آب و هوا ، ورزش ، سهام ، ویدیو وب سایت و اطلاعات حمل و نقل . در حال حاظر شما می توانید برای پیدا کردن یک فابل با استفاده از زبان طبیعی از Spotlight استفاده نمایید یعنی به جای آنکه کلمه مورد نظر خود را تایپ کنید تنها آن را بیان کنید . Spotlight نسبت به نسخه های قبلی , مکان های بیشتری را جستجو کرده و نتایج مفیدتری را برای شما به ارمغان می آورد . جستجوی فایل ها هیچگاه کار آسانی نبوده است اما حالا با ویژگی های جدید که به Spotlight اضافه شده , این مشکل نیز برطرف شده است . جالب است بدانید از این ویژگی ها می توانید در ایمیل های خود استفاده کرده و به نوعی ایمیل های خود را با به کار بردن کلمات کلیدی فیلتر کرده و ایمیل مورد نظر خود را بیابید .

 

دانلود سیستم عامل ال کاپیتان Mac OS X El Capitan 10.11.3 (15D21) Installer

مشاهده هرآنچه که در inbox تان وجود دارد

پشتیبانی از ویژگی full-screen و swipe در ایمیل ها این اجازه را به شما می دهد تا کارها و مکاتبات خود را با سرعت بیشتری انجام دهید . OS X حتی به شما در مدیریت تقویم و به روزرسانی و نگهداری مخاطبان تان کمک می کند . مشاهده صندوق پستی به طور تمام صفحه این امکان را به شما می دهد تا جزئیات تمام ایمیل هایتان را مشاهده کنید . آیکون email message به نوار ابزار صفحه دسکتاپ اضافه شده است امکان دستری سرعتر به inbox را فراهم کرده است . اگر شما در حال مدیریت موضوعات مختلف در چندین ایمیل هستید , به راحتی می توانید با استفاده از تب ها میان آنها سوئیچ کنید .

 

دانلود سیستم عامل ال کاپیتان Mac OS X El Capitan 10.11.3 (15D21) Installer

تمام افکار خود را یکجا جمع کنید

در این نسخه , برنامه Notes نسبت به نسخه های قبلی قدرتمندتر شده و این اجازه را به شما می دهد تا به سرعت افکار خود را یادداشت کرده و پس از گذشت مدت زیادی بار دیگر آن را پیگیری کنید . حالا شما می توانید یک لیست را به یک چک لیست تنها با زدن یک ضربه محکم و ناگهانی تبدیل کنید و یا به راحتی یک عکس ، ویدئو ، لینک و یا موقعیت نقشه را به یک یادداشت اضافه کنید و با تشکر از iCloud که می تواند تمامی یادداشت ها و هرآنچه که برای شما اهمیت زیادی دارد در تمامی دیوایس ها قابل دسترسی باشد . بنابراین شما می توانید یک یادداشت بر روی مک خود ایجاد کنید و آن را بر روی آی فون خود هنگامی که خارج از خانه هستند , چک کنید .

 

دانلود سیستم عامل ال کاپیتان Mac OS X El Capitan 10.11.3 (15D21) Installer

کارهای بیشتری برای انجام دادن , مکان های دیدینی برای رفتن و دیدن مردم مختلف

OS X El Capitan از ابزاری به نام third-party پشتیبانی می کند که تنها آن را می توان در اپلیکیشن Photos به کار برد . یکی از علایق عکاسان , تغییر آن پس از گرفتن عکس با استفاده از ابزاری قدرتمند است . ابزاری که با استفاده از فیلترهای ظریف و افکت های مختلف بافت زیبایی به عکس می بخشد . جالب است بدانید در این بخش به راحتی می توانید library خود را مدیریت کرده و موقعیت جغرافیایی را به عکس های گرفته شده اضافه کنید .

 

دانلود سیستم عامل ال کاپیتان Mac OS X El Capitan 10.11.3 (15D21) Installer

هوشمندانه ترین راه برای گشت و گذار با استفاده از ابزار های جدید

همراه با OS X El Capitan , بهترین مرورگر برای مک ابزارهای جدیدی را برای گشت و گذار بهتر به ارمغان می آورد . حالا Safari این اجازه را به شما می دهد تا وب سایت های مورد علاقه تان را باز نگه داشته و همیشه در دسترستان باشد . شما می توانید به صورت صداها را قطع کرده و با استفاده از AirPlay ویدئوی در حال پخش را بر روی HDTV خود مشاهده کنید . وب سایت هایی که معمولا بیشتر مشاهده می کنید را می توانید اصطلاحا سنجاق کنید مانند صفحات ایمیل ، فیس بوک و توییتر که به صورت خودکار نیز آپدیت می شوند . نکته جالب دیگر امکان پخش ویدئوها در تلویزیون با استفاده از Apple TV است بدون آنکه چیزی در صفحه دسکتاپ شما نمایش دهد .

 

دانلود سیستم عامل ال کاپیتان Mac OS X El Capitan 10.11.3 (15D21) Installer

رسیدن به مقصد و دسترسی به اطلاعات عمومی حمل و نقل

اگر شما با استفاده از قطار یا اتوبوس سفر می کنید , Maps این امکان را به شما می دهد تا آشنایی بیشتری نسبت به شهر ها و شهرستان ها اطراف خود به دست آورید . شما می توانید هرنوع اطلاعاتی را برای رفتن از نقطه A به نقطه B از جمله مسیر حرکت وسایل حمل و نقل عمومی , جهات و زمانبندی آن ها را به دست آورید . تنها کافیست مقصد را انتخاب کرده تا بهترین مسیر برای شما به نمایش درآید . شما همچنین می توانید سفر خود را با توجه به زمانبندی ترک محل برنامه ریزی کنید . مسیر را در مک مشخص کرده و و سپس آن را به آی فون خود ارسال کنید تا در صورت گم شدن بتواند شما را راهنمایی کند .

 

دانلود سیستم عامل ال کاپیتان Mac OS X El Capitan 10.11.3 (15D21) Installer

پیکسل ها را با Metal کنار زنید

Metal یک تکنولوژی جدید هسته گرافیکی است که امکان دسترسی مستقیم بازی ها و برنامه را به پردازنده گرافیکی در مک امکان پذیر می کند و ارائه کارایی و تجربه گرافیکی غنی تری را به ارمغان می آورد . Metal سرعت رندر کردن گرافیکی سیستم را تا 50 درصد و کارایی را تا 40 درصد افزایش می دهد .Metal این امکان را فراهم میسازد تا پردازنده و گرافیک اصلی پردازنده به طور هماهنگتری با یکدیگر کار کرده و بهترین عملکرد را به معرض نمایش گذارند . Metal طوری طراحی شده است که بتواند قدرتمندترین نرم افزارها و بازی ها را بدون هیچ مشکلی و با جزئیات بسیار زیادی نمایش دهد .

در انتها جالب است بدانید El Capitan نام دیواره ای مرتفع در Yosemite National Park پارک ملی یوسیمیتی واقع در ایالت کالیفرنیا است . این نام توسط Mariposa Battalion که در سال 1851 در حال کاوش در دره یوسیمیتی بود , انتخاب گردید . El Capitan معادل کلمه صخره در زبان سرخپوستان محلی می باشد .

با استفاده از نرم افزار های DiskMaker X و یا createinstallmedia می توانید USB Bootable بسازید .
ویژگی های نسخه OS X El Capitan 10.11.5 Multilingual MacOSX [Mac App Store] :
اضافه شدن امکان گذاشتن رمز عبور از یادداشت های حاوی داده های شخصی
اضافه شدن امکان مرتب سازی بر اساس حروف الفبا، بر اساس تاریخ ایجاد و یا تغییر تاریخ در یادداشت
اضافه شدن امکان وارد کردن فایل های Evernote به یادداشت
پشتیبانی برای به اشتراک گذاری عکس ها زنده بین iOS و OS X از طریق AirDrop و پیام
• اضافه شدن این امکان برای iBooks برای ذخیره فایلهای PDF در iCloud
• رفع یک مشکل که بارگذاری توییتر لینک t.co در Safari مانع میشد
• جلوگیری از تبادل جاوا اسکریپت از مسدود کردن دسترسی به دیگر صفحات وب در سافاری
• بهبود سازگاری و قابلیت اطمینان از اپل USB-C Multiport آداپتورهای آنان
نام: Mac OS X El Capitan
شرکت سازنده: Apple
ورژن: v10.11.5-15F34
پلتفرم: مک

به روز رسانی :

1395/04/29 - OS X El Capitan 10.11.6 Multilingual MacOSX اضافه شد .
  • 146 replies
    1. alireza says:

      سلام.ببخشید من برنامه را از سایت خریدم.لطفا برای نصب راهنمایی کنید.

      پاسخ دادن
      • Saeed Safaee says:

        سلام دوست عزیز فایل راهنمای نصب به صورت جدا برای دانلود قرار گرفته است

        پاسخ دادن
    2. حنیف says:

      سلام. با به روز رسانی اخیر قلم های فارسی و خصوصا حرف ی مشکل پیدا می کنند.

      پاسخ دادن
    3. مریم says:

      سلام
      من اولین بارم هست که میخوام سیستم عامل رو آپدیت کنم
      ورژن الان ۱۰.۸.۳ هست
      میخواستم بدونم بعد از آپدیت به نسخه OSX EI capitan فایلهای روی دسکتاپ و بطور کلی فایل هام رو از دست میدم یا خیر ؟‌
      حتما لازمه که بک آپ بگیرم ؟ یا نه ؟

      پاسخ دادن
    4. iman says:

      سلام خسته نباشید.
      این فایل داخل فلش ریختم ، وقتی ریاستارت می کنم و دکمه Option نگه میدارم ، فلش نمیاره ، و فقط هاردیسک خود مک میاد.
      لطفا کمک کنید.

      پاسخ دادن
      • Saeed Safaee says:

        تمام پارت ها تست شد مشکلی نداشت ، شما روی دانلود پارت باید کلیک نمایید .

        پاسخ دادن
    5. مرتضی says:

      سلام،اگر امکانش هست طریقه نصب را هم بذارید مثل ورژنی های قبلی نیست من نتونستم نصب کنم.متشکر

      پاسخ دادن
    6. milad says:

      سلام من الان نسخه OS X El Capitan 10.11 روی ایمکم نصبه اگه الان نسخه 1.4 گیگ 10.11.2 رو بگیرم میتونم آپدیت کنم که اطلاعاتم پاک نشه؟
      ممنون میشم جواب بدید

      پاسخ دادن
    7. مرتضی says:

      سلام خسته نباشید،سایت خیلی خوب و مفیدی دارین من تمام برنامه های بروز را ازین سایت دنبال میکنم،اگر امکانش هست نسخه رسمی OS X El Capitan 10.11.2 را برای دانلود بزارید.با تشکر فراوان از سایت خوبتون

      پاسخ دادن
    8. مرتضی says:

      من آخرین ورژن ۱۰.۱۱ را دانلود کردم و با نرم افزار MacPwn EL Capitan در pc نصب کردم خیلی روان و عالی کار میکنه.با تشکر ازین سایت خوب

      پاسخ دادن
    9. mojib says:

      سلام
      من از خود آپ استور دانلود و نصب کردم اما موقع بالا اومدن رو 1 قسمت از خط لود گیر می کنه و حتی فن مادربورد دابل اکتیو میشه برای خنک کردن مک بوک پرو موقعی که گیر میکنه
      مدل مک من سال 2011 و باید جواب بده با این نسخه اما متاسفانه 1 درایو دارم و هیچ بک آپی هم ندارم
      خواهش میکنم کمکم کنید چون تو safe mode , …. هم وارد نمیشه

      ممنونم

      پاسخ دادن
    10. Vahid says:

      سلام خسته نباشید. آقا من اینو دان کردم ولی وقتی میخوام اکسترکت کنم ارور میده رو پارت ۹ و ۱۰. و ۱۱ … میتونم تو ویندوز با winrar repair کنم؟ درست میشه ؟مشکلی پیش نمیاد؟

      پاسخ دادن
      • Saeed Safaee says:

        سلام فایل ها مشکلی ندارند ، و دارای add recovery record می باشد ، بله شما repair کنید درست میشه .

        پاسخ دادن
    11. فرزان says:

      فایل dmg مشکل داره. بقیه فایلها extract میشن ولی واسه فایل dmg ارور CRC Check میده. پسورد رو هم www.download.ir وارد کردم

      پاسخ دادن
      • Saeed Safaee says:

        سلام دوست عزیز فایل Dmg فایل نصبی می باشد ، نباید اکسترکت کنید .

        پاسخ دادن
    12. محمد says:

      سلام میشه با استفاده از نرم افزار virtual box یا vmware این مکینتاش رو نصب کرد؟

      پاسخ دادن
    13. علي says:

      سلام … رمز میخواد برای خارج کردن از حالت فشرده ! رمزشو میفرمایید؟

      پاسخ دادن
    14. hamid says:

      دوستان کسی هست مک۱۰.۱۱ رو سیستمpc نصب کرده باشه من تا ۱۰.۱۰.۲ نصب کردم ولی ۱۰.۱۱ ارور میده موقع نصب

      پاسخ دادن
    15. ye nafar says:

      سلام اگه سیستم عامل مک ورژن قدیم نداشته باشیم اینو چجوری باید نصبش کنیم آخه بوت نمیشه!!!!!؟

      پاسخ دادن
      • Nima says:

        سلام
        دوست عزیز فلشتون رو فرمت کنید ، فایل سیستم عامل رو در اون کپی کنید ، لپ تاپ رو ریاستارت کنید ، دکمه Option رو نگاه دارید ، گزینه فلش رو انتخاب کنید و نصب کنید .

        پاسخ دادن
    16. The13eauty says:

      من الان نفهمیدم این مک روی PC های خونگی هم نصب میشه یا در واقع باید رو مک بوک پرو ها نصب شن من نفهمیدم توضیح بدین

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *