دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار AVG TuneUp v20.1 Build 2106

AVG TuneUp

نام نرم افزاری کاربردی در زمینه افزایش و بهینه سازی سرعت کامپیوتر می باشد که به شما امکان می دهد تا بتوانید عمر سیستم قبلی خود را افزایش داده و سرعت سیستم های جدیدتر خود را بهبود ببخشید و به لطف تکنولوژی به روز Sleep Mode امکان افزایش سرعت و قدرت دستگاه شما و پاک کننده های فضای هارد دیسک و مرورگر نیز برای شما فراهم شده است. نرم افزار AVG TuneUp به منظور کمک به روی فرم نگه داشتن کامپیوتر طراحی شده است و بوسیله پاکسازی فایل های اضافی که باعث کند شدن سرعت سیستم عامل می شود توانایی افزایش سرعت و قدرت را دارا می باشد. همانند نرم افزار های دیگر نرم افزار AVG TuneUp به اسکن سیستم عامل شما برای یافتن مشکلات و تعمیر آن ها در کوتاهترین زمان ممکن پرداخته و به لطف دارا بودن رابط کاربری روان عملیات اسکن کمتر از یک دقیقه و عملیات رفع مشکل حداکثر 10 دقیقه نیز زمان می برد. همچنین به شما کمک می کند تا به رفع و یا پیشگیری از مشکلات برای سیستم عامل ، هارد دیسک ، نرم افزار ها و فایل های حذف شده بپردازید.

ویژگی های AVG TuneUp:

توانایی پاکسازی رجیستری ویندوز به صورت خودکار

جستجو و حذف نرم افزار های بلا استفاده به وسیله Uninstaller

پشتیبانی از پاکسازی عمیق هارد دیسک به وسیله Disk Cleaner

جستجو آسان تر و روان تر در اینترنت به وسیله Browser Cleaner

به روز رسانی نسخه های منقضی شده نرم افزار های نصب شده

توانایی حذف تصاویر تکراری ، اسناد و دیگر فایل ها موجود بر روی سیستم

توانایی افزایش سرعت سیستم ، آزاد سازی فضای دیسک ، عمر بیشتر باطری

نام: AVG TuneUp
حجم فایل: 132 مگابایت
شرکت سازنده: AVG
ورژن: v20.1 Build 2106
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/07/27 نسخه AVG TuneUp v20.1 Build 2106اضافه شد .
  • 2 replies
    1. علی says:

      سلام خسته نباشید
      من یک سالی بود از این نرم افزار استفاده میکردم و مشکلی هم نداشت.اما همین چند روز پیش یه پیام اومد که سریال شما تقلبی و اجازه نمی داد هیچ سریالی جدیدی وارد کنم.(البته در فایروال انتی ویروس م قرارش داده بودم) ورژن 2015رو حذف کردم و 2016 رو نصب کردم باز موقع وارد کردن سریال اخطار میداد که تقلبیه.تمام فایلها شو حذف کردم حتی از طریق حالت Safe Mode اما باز هم اخطار میداد.
      نمی دونم چکار کنم شما می تونید کمکم کنید؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *