دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آخرین نسخه نرم افزار EximiousSoft Banner Maker v5.48

نرم افزار EximiousSoft Banner Maker ابزاری است بسیار قدرتمند برای طراحی حرفه ای بنر های تبلیغاتی که در این نرم افزار می توانید انواع بنر های تبلیغاتی را با سایز ها و شکل های مختلف طراحی کنید . این نرم افزار امکان طراحی های انواع هدر ها ، لوگو ، بنر های تبلیغاتی کنار سایت ها و … را به شما می دهد . نرم افزار EximiousSoft Banner Maker از بسیاری از فرمتهای تصویری محبوب نظیر GIF ، JPG و PNG و بسیاری دیگر پشتیبانی کامل خواهد کرد . در این نرم افزار می توانید به راحتی نوشته های مورد نظر خود را بر روی بنر های خود قرار دهید . از سایر ویژگی های این نرم افزار امکان ایجاد بنرهای تبلیغاتی سه بعدی است که کیفیت خاصی را به بنرهای مختلف خواهد داد و به راحتی نیز آیتم های مختلف را برای ایجاد اینگونه بنرها در اختیار خواهید داشت . نرم افزار EximiousSoft Banner Maker تعداد زیادی از سمپل های مختلف را دارا می باشد که می توانید به کمک آن ها بنر تبلیغاتی ایده آل خود را بسازید و قادر به ویرایش تصاویر پس زمینه بنرها و استفاده از الگوهای مختلف برای پر کردن فضا های مختلف نیز می باشید . این نرم افزار با حجم کمی که دارد از امکانات و ابزار های زیادی برخوردار است ، امروزه بیشتر کسانی که کار های وبسایت را انجام می دهند یکی از کار های مهم آن ها ساخت بنر ها تبلیغاتی برای مشتری است که با کمک این نرم افزار می توانند بنر های زیبایی را طراحی کنند .

 

ویژگی های نرم افزار EximiousSoft Banner Maker :

– امکان وارد کردن تصاویر شطرنجی یا اشکال بردار و متون غنی

هر شی را می توان با Bevel سایه ، ویژگی های بافت ، را اضافه کرد

پشتیبانی تصاویر متحرک GIF

ساخت یک انیمیشن با اثرات ارائه در یک مرحله

– ذخیره کردن بنر های با فرمت JPG ، GIF ، فرمت فایل PGN پیش نمایش نتیجه را در مرورگر وب می توانید ببینید .

– دارای بسیاری از سبک های شیب از پیش تعیین شده ، پر از تصاویر ، بافت و الگوهای

دارای رابط کاربری خوب و ویرایش بصری به راحتی

 

It is a great application for ceating GIF banner ads. web buttons and headers etc. web graphics. It has all essential vector-based drawing tools and supports layer editing fully. Banner Maker (Pro) comes with 500+ banner & 200+ web button templeates, 5000+ preseted symbols and many pre-designed gradient style for every designer. It also provides 60+ visual effects to build impressive animations or GIF banners by one click. Each drawing shape object can be made with drop shadow, glow, reflection, 3D bevel etc. visual effects.

– Edit web graphics with full image painted tools and vctor-based drawing tools.
– Provides 60+ effects to build animated attractive GIF banners by one click.
– Provides 500+ banner & 200+ button pre-designed templates and 5000+ symbols and many preseted gardient sytle, textures.
– Supports layer editing and each object can be rendered with drop shadow, glow, reflection,3d bevel effects.

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/8/9 نسخه جدید EximiousSoft Banner Maker v5.48 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *