دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آخرین نسخه نرم افزار GiliSoft USB Lock v8.0.0

Rنرم افزار GiliSoft USB Lock یک ابزار پیشگیری از نشت اطلاعات است که مانع از انتشار و کپی از داده های خود به درایو USB ، درایو های خارجی ، سی دی / دی وی دی یا دیگر دستگاه های قابل است . نرم افزار GiliSoft USB Lock شما این امکان را می دهد تا بر روی USB ها DVD ها و … قفل گذاری کنید تا تنها USB های شما توسط رایانه خوانده شود و امکان کپی کردن فایل ها را به آن بدهد . با این روش دیگر نیازی به نگرانی برای کپی شدن فایل های مهم خود نخواهید داشت . در نرم افزار نرم افزار GiliSoft USB Lock تا برخی دیگر از وبسایت ها را که امکان نگه داری اطلاعات به صورت آنلاین به کاربر را می دهد نیز قفل کنید تا نحت هیچ شرایطی اطلاعات شما به دست سایرین نرسد . با قفل USB شما می توانید کامپیوتر خود را با هر کسی بدون ترس فایل های شخصیتان به اشتراک بگذارید . کارکردن با این نرم افزار بسیار ساده و امن بوده و سوئیت نقطه پایانی DLP است . پس از نصب نرم افزار GiliSoft USB Lock شما اجازه خواهید داشت تا تمام درایوها و دستگاه های که به شما تعلق ندارد را مسدود کنید و با بهره بردن از این ابزار کاربردی شما می توانید کامپیوتر خود را در اختیار هر فرد بدون نگرانی از سرقت دادها بگذارید . در این نرم افزار با کلیک کردن بر روی گزینه ی Device Lock می توانید دیوایس های مختلف خود را مانند Printer , Moderm ,  Com & LPT ,  Infrared ,  Bluetooth , 1394 غیر فعال کنید .

 

 

ویژگی های نرم افزار GiliSoft USB Lock :

– امکان قفل پورت USB

– قابلیت جلوگیری از کپی های بدون اجاز

– امکان قفل درایو های مختلف در سیستم عامل

– قابلیت قفل برنامه های در حال اجرا و یا نصب شده

– قفل حرفه ای انواع وب سایت

به روز رسانی :

در تاریخ 1398/01/28نسخه جدید GiliSoft USB Lock v8.0.0 اضافه شد.
  • 2 replies
    1. ali says:

      سلام ایا برنامه ای وجود داره که مثلا وقتی ما فلش رو به کامپیوتر یا موبایل می زنیم با وارد کردن رمز بتونیم وارد اطلاعات بشیم یعنی در همه ی سیستم عامل ها بتونیم رمز رو وارد کنیم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *