دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Software Informer

Software Informer ابزاری مفید جهت اطلاع از بروز رسانی نرم افزار های مختلف است . نرم افزار Software Informer دارای چند بخش مختلف از جمله اخبار مرتبط با نرم افزار های روز ، معرفی نرم افزار های جدید ، بخش بروز رسانی نرم افزار های نصب شده بر روی ویندوز ، بخش توصیه نرم افزار های مفید ، قسمت معرفی نرم افزار های تخفیف خورده و بخش مشاهده نرم افزار های در حال دانلود می باشد . در قسمت اخبار ، خبر های جالبی در مورد بروز رسانی نرم افزار های مختلف و نحوه چگونگی ارایه آنها قرار دارد که کمک زیادی به بالا رفتن سطح علمی و روزانه کاربران می کند . همچنین مطالب آموزشی نیز در این بخش قرار گرفته که در موضوعات مختلف به کمک کاربران می آید . در بخش معرفی نرم افزار های جدید اطلاعات جامع و کاملی در مورد نرم افزار هایی که به تازگی در دسترس عموم قرار گرفته اند وجود دارد و کاربران می توانند پس از استفاده از آن نظر خود را در مورد نرم افزار بصورت Feed Back اعلام کرده و با استفاده از سیستم نظرات ستاره ای ، به تعداد مورد نظر به آن نرم افزار امتیاز دهند . بخش اصلی و مهم نرم افزار Software Informer که از ابتدا نیز مانور زیادی بر روی آن داده شده ، بخش بروز رسانی نرم افزار هایی است که بطور پیشفرض بر روی سیستم شما نصب هستند . Software Informer پس از اتمام نصب ، بطور خودکار سیستم را اسکن می کند و نرم افزار های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی می نماید ، سپس نسخه نصب شده بر روی سیستم را با نسخه جدید مقایسه کرده و پیشنهاد دانلود را به کاربر می دهد . نرم افزار Software Informer در این بخش رایگان بودن و یا غیر رایگان بودن نرم افزار را نیز مشخص می نماید . دقت کنید ! در این قسمت به رایگان بودن و غیر رایگان بودن آن توجه داشته باشید زیرا اگر نرم افزار رایگان نباشد بعد از انجام بروز رسانی کرک نشده خواهد بود و مجددا باید به نسخه قبلی بازگردید . در آخر نصب این نرم افزار کمک می کند تا از آخرین آپدیت های نرم افزاری مطلع شده و اطلاعات خود را همواره بروز نگه دارید . تیم نرم افزار سایت دانلود فارسی نصب را به علاقه مندان به نرم افزار توصیه می کند .

ویژگی های نرم افزار Software Informer :

– شامل بخش های مختلف و کاربردی در زمینه نرم افزار

– قابلیت اسکن نرم افزار های موجود بر روی سیستم

– امکان بروز رسانی تمامی نرم افزار های موجود بر روی سیستم

– بخش مطالب آموزشی و اطلاعات مفید در زمینه IT و نرم افزار

– اضافه شدن بخش جدید به نام نرم افزار های تخفیف خورده

– امکان ارسال نظر و امتیاز به نرم افزار های مورد نظر

  • 6 replies
    1. Mina says:

      سلام ببخشید ، من وقتی داخل این نرم افزار روی download update کلیک میکنم ،error میاره ! چیکار کنم

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        نرم افزارهای کرک شده رو نمی تونید به اینصورت آپدیت کنید . ما بررسی و اگر نسخه جدیدی از نرم افزار موجود بود برای دانلود اضافه میکنیم .

        پاسخ دادن
    2. ali says:

      سلام وقتی میخواد نرم افزارو بالا بیار این ارورو میده http://s1.picofile.com/file/8263391192/sshot_3.png
      چپیکار کنم کمک خیلی ممنونتون میشم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *