دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار UnHackMe v14.90.2023.0426 شناسایی و حذف نرم افزارهای مخرب

UnHackMe

ابزاری است که طراحی شده برای شناسایی و حذف Rootkit ها بلوکه و حذف فرم های دیگر از نرم افزارهای مخرب و از بین بردن تروجان های خطرناک که به سیستم آسیب می رسانند . در نرم افزار UnHackMe هکرها نمی توانند با حرکت های نفوذی خود به حریم شخصی کاربران دست پیدا کنند و کاربر می تواند با نصب کردن این نرم افزار در محیط های مجازی با خیالی آسوده وب گردی کند . نرم افزار UnHackMe یک برنامه ی بسیار خوب برای از بین بردن Rootkit ها می باشد و خصوصیت مهم این نرم افزار در روش درست رودکیت ها است ، نرم افزار UnHackMe در واقع یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه شناسائی و حذف Rootkit ها می باشد و دلیل برتری و تفاوت اصلی آن با سایر نرم افزارهای Antirootkit در روش تشخیص آن است . این برنامه ضد حک و ضد جاسوسی بوده و کاربران می توانند به راحتی در فضاهای مجازی به وبگردی بپردازند و همچنین با استفاده از نقاط ضعف روت کیت ها را شناسایی کنند و در آخر این نرم افزار ویندوز شما دور از دست هکر ها امن نگه می دارد و نمی توانند به اطلاعات سخصی شما دست پیدا کنند .
ویژگی های نرم افزار UnHackMe بدین شرح می باشد :

– امکان شناسایی روت کیت

– ضد هک بودن و ضد جاسوسی این برنامه

– شناسائی و حذف Rootkit های ناشناس

– نصب سریع و بسیار آسان

– بدون نیاز به خرید مجوز های اضافه

– قابلیت شناسایی WSE_Vosteran , OptimizPro.RE , SubTab.C , Adware.Mutabaha , MalSign Resoft ، Trojan , Crossrider , Digihelp , CinemaPlus

نام: UnHackMe
حجم فایل: 43 مگابایت
شرکت سازنده: greatis
تاریخ انتشار: 2023
ورژن: v14.90.2023.0426
نسخه: 32 و 64 بیتی
آپدیت: 12 دی 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/10/12 نسخه UnHackMe v14.90.2023.0426 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *