دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار XAMPP v8.2.12 شبیه ساز وب سرور

ابزاری برای شبیه سازی وبسایت و سرور لینوکس بر روی کامپیوتر شخصی می باشد. همانطور که می دانید زبان های سمت سرور مانند PHP قابلیت اجرا بر روی مرورگر ها را بطور پیشفرض ندارند و باید شبیه سازی شوند تا پس از کامپایل به نمایش در آیند. نرم افزار زمپ Xampp با استفاده از تلفیق بسته های مختلف و مرتبط با این موضوع این عمل را بخوبی انجام می دهد.

این مشکلات همیشه برای برنامه نویسان و طراحان وب علاقه مند به php و Tomcat وجود داشته تا قبل از آنکه پروژه خود را بر روی وب پیاده سازی کنند آن را مشاهده و تغییرات لازم را انجام دهند . نرم افزار Xampp به کاربران اجازه می دهد تا حتی با داشتن حداقل اطلاعات راجع به نصب نرم افزارهایی همچون MySQL, PHP, Apache بتوانند آن ها را به راحتی و بدون هیچ دردسری به صورت اتوماتیک نصب، پیکربندی و یکپارچه سازی کنند.

دانلود برنامه xampp

این نرم افزار یعنی برنامه xampp برای اجرای کدهای php در سیستم شما و به صورت localhost می باشد تا با لوکال نمودن کامپیوتر شخصی خود بتوانند تغییرات خود را قبل از آپلود کردن و تست آن بر روی هاست اصلی ، بر روی کامپیوتر خود تست کنند و این باعث شده تا این نرم افزار یکی از پرکاربرد ترین نرم افزارها برای برنامه نویسان پی اچ پی تبدیل گردد.

  • ویژگی های برنامه Xampp زمپ
  • – راه اندازی یک وب سرور مجازی لینوکس بر روی کامپیوتر شخصی
  • – نصب و پیکربندی خودکار MySQL, PHP, Apache
  • – اجرای کدهای  PHP
  • – حاوی برنامه های بسیار مفید Apache, MySQL, PHP + PEAR, Perl, mod_php, mod_perl, mod_ssl, OpenSSL, phpMyAdmin, Webalizer, Mercury Mail Transport System for Win32 و NetWare Systems v3.32, Ming, FileZilla FTP Server, mcrypt, eAccelerator, SQLite, and WEB-DAV + mod_auth_mysql.
نام: XAMPP
حجم فایل: 149 و 150 مگابایت
شرکت سازنده: apache
تاریخ انتشار: 2024
ورژن: v8.2.12
نسخه: 64 بیتی
آپدیت: 29 بهمن 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: dmg - exe
پلتفرم: ویندوز - مک
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/11/29 نسخه XAMPP v8.2.12 اضافه شد.
  • 6 replies
    1. محمود says:

      برادر شما پورت 80 توی اسکرین شاتت اشغاله
      باید skype سیستمت رو ببندی که اشغال نشه netstat کمکت میکنه 🙂

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *