دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آنتی ویروس BullGuard AntiVirus v2019 – win

آنتی ویروس قدرتمند BullGuard یکی از بهترین آنتی ویروس های موجود است که قابلیت شناسایی و حذف طیف وسیعی از ویروس ها را دارد. این آنتی ویروس قدرتمند از موتورهای جست و جوی ویروس های پیشرفته ای بهره می برد که موجب از شناسایی و بین بردن تقریبا تمامی ویروس ها از روی سیستم شما خواهد شد. آنتی ویروس BullGuard بصورت کاملا فعالانه و با محافظت از کامپیوتر شما در برابر تهدیدات موجود و در حال ایجاد و همچنین ویروس های موجود در محتوای داخل سیستمتان، به محافظت کامل از سیستم شما می پردازد.  اولین ویژگی این نرم افزار که مورد توجه کاربران قرار گرفته است، رابط کاربری آسان آن است. به طوری که کاربران مبتدی ویندوز هم می توانند از امکانات امنیتی نرم افزار به راحتی و به طور کامل بهره مند شوند. فایروال BullGuard به منظور حفاظت کامل از کامپیوتر شخصی شما، به جستجو در میان پست های الکترونیکی، فایل های موجود در هارد دیسک، کوکی ها و حافظه موقت مرورگر، فلش مموری های متصل به Usb  و برنامه های نصب شده توسط کاربر می پردازد. پیشنهاد می کنیم این آنتی ویروس را از دست ندهید.

“این نرم افزار فاقد هرگونه کرک و یا فعال ساز می‌باشد و در حال حاضر تنها راه استفاده قانونی از آن، خرید لایسنس قانونی این نرم افزار می‌باشد”

 

ویزگی های آنتی ویروس BullGuard AntiVirus:

 اسکن کامل لینک ها و صفحات مخرب

قابلیت پشتیبان گیری آنلاین از اطلاعات

رابط کاربری ساده

سازگار با تمامی سیستم ها

قابلیت بهینه سازی کامل سیستم عامل

و …

مشخصات آنتی ویروس BullGuard AntiVirus:

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

نوع نرم افزار : آنتی ویروس

نوع فایل : EXE

به روز رسانی :

1398/01/20نسخه جدید BullGuard AntiVirus v2019 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *