دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود ابزار متحرک سازی تصویر برای افتر افکت VoluMax 3D Photo Animator v4.2

VoluMax Pro یک ابزار متحرک سازی تصویر برای نرم افزار ادوبی افتر افکت است که نتایج فوق العاده ای را به وجود می آورد. شما براحتی به کمک این ابزار می توانید تصاویر دو بعدی خود را به انیمیشن های سه بعدی تبدیل کنید. برای انجام این کار نیازی به ماسک کردن، استفاده از پلاگین، و یا هیچ کار پیچیده ای نیست، تنها یک تصویر را انتخاب می کنید و بخشی از آن را نقاشی می نمایید تا به نتیجه ی شگفت انگیزی برسید. شیوه ی کار این ابزار به این صورت است که یک تصویر دلخواه را انتخاب می کنید و سپس در نرم افزار فتوشاپ یا افتر افکت یک نقشه ی سیاه و سفید را رسم می کنید. بخش سفید برای foreground و بخش سیاه برای background می باشد. بعد از اینکار کنترلر ها را در اختیار میگیرید و به صورت ریل-تایم شروع به حرکت تصویر و ویرایش پارامترها می کنید. نقاشی شما به دوربین اضافه می شود و افکت ها به صورت اوتوماتیک یک انیمیشن 3D باکیفیت را بوجود می آورند. تمامی دستورالعمل های این ابزار در یک ویدئوی 90 دقیقه ای توضیح داده شده است که این فایل نیز درون همین پکیج قرار دارد. شما می توانید عکس های خود را به ویدئو، اسلایدشو، یا گالری تصویر برای کارهایی نظیر عروسی، سفر، کسب و کار، موزیک ویدئو، و غیره تبدیل نمائید.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

VoluMax 3D Photo Animator v4.2 center

ویژگی های ابزار VoluMax 3D Photo Animator v4.2 :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2018, CC 2017, CC 2016, CC 2015, CC 2014, CC, CS6, CS5.5

– رزولوشن 3840×2160 4k

– دارای عمق میدان، مه، اصلاح رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– دارای افکت ویژه COMIC FX

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

VoluMax – 3D Photo Animator-Version 4.2 Pro

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *