دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمه سریالی Gin No Guardian تا قسمت 12 اضافه شد

داستان انیمه سریالی Gin No Guardian بر این قرار است که لو‌‌ شویین یکی از گیمرهای قهار و حرفه ای است که فقط یکی از همکلاس هایش بنام لولیان از این موضوع با خبر است . یک روز شویین یک دستگاه از طرف لولیان دریافت می کند که یک بازیه مهاجم مقبره آنلاین می باشد . در شرایطی که شویین بسیار هیجان زده از دریافت این بازی می باشد لولیان توسط گروه مرموزی دزدیده می شود . ناراحت از این مسئله شویین دستگاه بازی که از لولیان دریافت کرده بود را روشن می کند . این مسئله باعث می شود که شویین وارد دنیای این بازی شده و در آنجا زندانی شود . دنیای این بازی جایی می باشد که دو گروه از مردم در حال مبارزه برای به دست آوردن قدرت جادویی می باشد . دستگاهی که شویین آن را روشن کرده بود به او اجازه می دهد که وارد این مقبره شود و قدرت جادویی آنجا را از آن خود کند . اما در این راه دو گروه که یکی از آنها مهاجمین مقبره و دیگری مدافعین مقبره می باشند بر سر راه او قرار گرفته اند در همین حین شویین متوجه شواهدی از افرادی که لولیان را دزدیده اند می شود .

سایر توضیحات : انیمه سریالی Gin No Guardian در مورد دو دانش‌ آموز دبیرستانی است که گیمرهای حرفه‌ای هم هستند . لو‌‌ شویین و لولیان به دنیای مجازی بازی جدیدی به اسم Grave buster منتقل میشوند که در آنجا شویین باید در نقش نگهبان از مقبره یکی از خدایان به منظور نجات لولیان محافظت کند . انیمه سریالی Gin No Guardian یا The Silver Guardian یک انیمه در سبک ماجراجویی و فانتزی می باشد که در سال 2017 توسط استودیو Haoliners Animation League ساخته شده است . کارگردانی این انیمه به عهده Masahiko Ohkura بوده است . این کارگردان یکی از معروفترین کارگردانها در ساخت انیمه می باشد و تاکنون موفق به کسب جوایزی نیز شده است .

مشخصات انیمه سریالی Gin No Guardian :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – فانتزی

– کارگردان : Masahiko Ohkura

– نویسنده : Funimation

– شرکت سازنده : Haoliners Animation League

– محصول کشور : ژاپن

– تاریخ انتشار : 1 آپریل 2017

– زبان پخش : ژاپنی

– کیفیت نمایش : 720p – 480p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– پیوند : WIKIPEDIA

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Gin No Guardian

به روز رسانی :

1395/06/22 تا قسمت 12 قرار گفت
  • 4 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *