دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمه سریالی Natsume Yuujinchou Roku تا قسمت 11 قرار گرفت

ناتسومه پدر و مادرش را در دوران کودکی از دست داده و در کنار دیگران بزرگ شده است . از وقتی که ناتسومه به دنیا آمده گهگداری یه چیزهای عجیبی که دیگران از دیدنش عاجز هستند را می‌بیند . چیزهایی که بعدها متوجه می‌شود اسمشون یوکای یا جن و پری می باشد . وقتی در مورد این موجودات با دیگران صحبت می‌کرد همه او را به عنوان یک دروغگو و دیوانه خطاب می‌کردند و به همین دلیل برای بزرگ شدن بین فامیل و آشنایان پاس داده می شد تا اینکه یک کتاب به نام کتاب دوستان از طرف مادربزرگش که ظاهرا از دنیا رفته هدیه می گیرد . ناتسومه کم کم متوجه میشود که مادربزرگش هم مثل خودش قدرت دیدن آیاکاشی‌ها رو داشته و علاوه بر دیدن, آنها را به مبارزه دعوت می‌کرد و بعد از شکست دادنشون اسمشون رو تو یه کتاب آرشیو می کرد . کتابی که در حال حاضر به اسم کتاب دوستان معرفی شده با اضافه شدن اسم آیاکاشی تو این کتاب نوعی قرارداد حاصل میشه که بنا به آن آیاکاشی باید به صاحب کتاب دوستان در صورت احضار شدن خدمت کند . به همین دلیل افراد زیادی به دنبال آن هستند و به تاکاشی حمله میکنند .

سایر توضیحات : تاکاشی خوش قلب و مهربان که در حال حاضر پیش یک زوج دوست داشتنی زندگی میکنه به جای سوء استفاده از کتاب شروع به پس دادن اسم آیاکاشی ها و آزاد کردن آنها میکند و خاطرات مادربزرگش را در رویا میبیند. به همین دلیل باعث میشه در مورد مادربزرگش کنجکاو شود و دست به تحقیقاتی بزند . تحقیقاتی که به همراه یک سری از قضایای دیگر و آشنا شدنش با افراد دیگر که با آکاشی ها در در ارتباط هستند می شود . انیمه سریالی Natsume Yuujinchou Roku توسط استودیو Shuka در 12 آپریل 2017 برای عموم عرضه شد .

مشخصات انیمه سریالی Natsume Yuujinchou Roku :

– ژانر : انیمیشن – درام – فانتزی – فراطبیعی – برشی از زندگی

– کارگردان : Kotomi Deai

– نویسنده : Manga

– شرکت سازنده : Shuka

– محصول کشور : ژاپن

– تاریخ انتشار : 12 آپریل 2017

– زبان پخش : ژاپنی

– کیفیت نمایش : 480 – 720 – 1080 HDTV

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– پیوند : WIKIPEDIA

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Natsume Yuujinchou Roku

به روز رسانی :

1395/06/22 تا قسمت 11 قرار گفت
  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *