دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن آموزشی DreamWorks Dragons

DreamWorks Dragons “اژدها های دریم ورکس” یک انیمیشن سریالی محصول شرکت DreamWorks می باشد که بر اساس فیلم 2010 “چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم” ساخته شده است. داستان این سریال در واقع ارتباطی بین نسخه اول انیمیشن How to Train Your Dragon و نسخه دوم آن می باشد که در سال 2014 منتشر گردیده است. جی باروشل، آمریکا فررا، کریستوفر مینتس-پلس، تی جی میلر، و دیوید تننت از صداپیشگان انیمیشن سینمایی قبلی بوده اند که در این سریال نیز ایفای نقش می کنند. این سریال در اکتبر سال 2010 توسط شبکه کارتون نتورک معرفی شد و بین سال های 2015 تا 2018 در 6 فصل در حال پخش می باشد. تیم جانسون، مدیر تولید این سریال درون‌مایه تاریک تر و عمیق تری را برای این اثر در نظر گرفته است و به مانند کارهای قبلی خود، سریال موفقی را نیز تولید کرده است.
خلاصه داستان: داگور دیوانه از زندان فرار می کند و رهسپار سرزمین های ناشناخته ای می شود تا یک ناوگان جنگی برای مقابله با هیکاپ و اژدها سوارهای او درست کند. هیکاپ به همراه تیم شگفت انگیز خود بر اساس اطلاعاتی که از یک استوانه به نام “چشم اژدها” در مورد سرزمین های ناشناخته بدست آورده اند، شروع به جست و جوی منطقه می کنند تا داگور و سایر اژدهای ناشناخته را پیدا نمایند. آنها در نهایت Berk را ترک می کنند تا عملیاتی به نام “لبه اژدها” را آغاز کنند…

نام: DreamWorks Dragons
حجم فایل: 28.2 گیگابایت
شرکت سازنده: DreamWorks Animation Television
امتیاز imdb: 8.4
کیفیت: 1080
زیرنویس: ندارد
زبان: انگلیسی
ژانر: ماجراجویی-کمدی
محصول کشور: آمریکا
فرمت فایل: mp4
تهیه کننده: Linda Teverbaugh, Mike Teverbaugh
تاریخ تولید: 2012
تاریخ پخش: 2018-2018
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/06/12 لینک های دانلود اضافه شد.
  • 4 replies
    1. مهدی محمدی says:

      سلام ببخشید من فصل اولش رو دان کردم ولی تلویزیون نمی خونه مشکل چیه قابل حله ممنون میشم راهنمایی کنید

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        سلام،
        احتمالا تلویزیون فرمت فایل رو پشتیبانی نمیکنه.
        باید تو کامپیوتر یا گوشی ببینید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *