دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن آموزشی هی آرنولد Hey Arnold به صورت کامل

Hey Arnold

انیمیشن تلویزیونی پویانمایی محصولی از کشور آمریکاست که توسط کریگ بارتلت ساخته شده است. این انیمیشن دارای 5 فصل و 103 قسمت می باشد و از تاریخ 7 اکتبر 1994 تا 8 ژوئن 2004 بر روی شبکه نیکلودئون پخش شد. داستان این سریال در مورد یک پسربچه کلاس چهارمی به نام آرنولد است که به همراه پدربزرگ و مادربزرگ خود در یک مهمانخانه درون شهری زندگی می کند. موضوعات هر قسمت بر پایه تجربیاتی است که آرنولد با گردش در شهر بدست می آورد و مشکلاتی که او و دوستش با آن مواجه می شوند. لین توران، فیلیپ فن دایک، اسپنسر کلین، الکس دی لینز، جمیل واکر اسمیت، فرانسسک مری اسمیت، ترس مک نیل، و جاستین شنکارو از صداپیشگان برجسته این سریال هستند.

خلاصه داستان: آرنولد پسربچه ای 9 ساله است که در همسایگی خود دو دوست صمیمی به نام های جرالد و هلگا دارد. جرالد یک پسر باهوش است که اغلب نقش رهبر این گروه را بازی می کند و هلگا نیز به آرنولد وابسته شده است اما برای پنهان کردن این موضوع اغلب اوقات او را آزار می دهد. آرنولد به همراه پدربزرگ و مادربزرگ عجیب اما دوست داشتنی خود زندگی می کند که فیل و گرترود نام دارند. آنها صاحب یک مهمانخانه به اسم Sunset Arms در شهر هیلوود هستند. آرنولد هر دفعه کارهایی نظیر کمک به همکاسی، یا حل کردن مشکل مستاجران، و یا روبرو شدن با دردسرهای جدید را انجام می دهد و تجربیات مختلفی را در طول زندگی بدست می آورد.

 

نام: Hey Arnold
تاریخ انتشار: 1994 - 2004
امتیاز imdb: 7.7
زیرنویس: ندارد
زبان: انگلیسی
ژانر: کمدی
محصول کشور: آمریکا
فرمت فایل: avi
تهیه کننده: Craig Bartlett, Joe Ansolabehere, Steve Viksten
ستارگان: Francesca Marie Smith, Jamil Walker Smith, Dan Castellaneta
رمز فایل: www.download.ir
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *