دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سریالی و سینمایی Peppa Pig

Peppa Pig

محصول کشور انگلستان می باشد در سال 2004 تولید شده است که تا این لحظه 4 فصل از این سریال در 180 کشور مختلف پخش شده است . این کارتون زیبا از مضمونی خانوادگی و آموزشی برخور دار است و عمده مخاطبان آن کودکان خردسال و نوجوانان می باشند . داستان این سریال حول محور این خوک دوست داشتنی و خانواده او است این خوک دوست داشتنی به مانند تمام بچه ها بازیگوش است و اغلب اوقات خود را با دوستان هم سن و سال خود می گذراند . دوستان پپا در این سریال ربکا خرگوش دوست داشتنی , سوزی گوسفند جذاب , کندی گربه , دنی سگ می باشند .در

انیمیشن Peppa Pig

شما کودکان می توانید به همراه پپا الفبای انگلیسی را یاد بگیرید , با پپا به ماهیگیری بروید , سفر با قایق را تجربه کنید , به کتابخانه بروید وبا کتابهای خوب و جذاب آشنا شوید , به موزه بروید و از بازدید آن لذت ببرید و دها تجربه جدید که می تواند برای شما کودکان جالب باشد .

Peppa Pig - Screen

فرمت فایل: AVI - MKV
رمز فایل: www.download.ir