دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سریالی King of the Hill

داستان این انیمیشن درباره خانواده Hill است . هنک هیل ( Hank Hill ) که یک مرد مسئولیت پذیر، منظم، وفادار و راستگو می باشد مسئولیت رهبری خانواده را بر عهده دارد . هنک یک فروشنده گاز پروپان است . هنک در فروشگاه Strickland Propane به عنوان دستبار مدیر کار می کند . او بسیار راستگو و با وجدان است و از سگش Ladybird به خوبی مراقبت می کند . هنک با پگی هیل ( Peggy Hill ) ازدواج کرده است . پگی یک معلم زبان اسپانیایی است . پگی اعتماد به نفس بالایی دارد و خیلی راحت به مردم اعتماد می کند به همین خاطر بعضی اوقات وارد مسائل پیچیده ای می شود و مردم سعی می کنند از او سوء استفاده کنند و پگی زمانی متوجه این موضوع می شود که دیر شده است . بابی هیل ( Bobby Hill ) تنها فرزند هنک و پگی می باشد . او پسر خوبی است و اما بیشتر مواقع تصمیم های بدی می گیرد و … . انیمیشن سریالی King of the Hill توسط Greg Daniels و Mike Judge ساخته شد و در سال 1997 منتشر شد . قسمت آخر این انیمیشن در سال 2010 منتشر شد . این انیمیشن جذاب توانست از سایت IMDB امتیاز 7.3 را از 10 کسب کند . از صداگذاران اصلی این انیمیشن می توان به Mike Judge, Kathy Najimy, Pamela Adlon, Johnny Hardwick, Stephen Root و Brittany Murphy اشاره کرد .

 

King of the Hill - Screen

 

مشخصات انیمیشن سریالی King of the Hill :

– ژانر : انیمیشن، کمدی، علمی تخیلی

– سازندگان : Greg Daniels, Mike Judge

– گویندگان : Mike Judge, Kathy Najimy, Pamela Adlon

– استودیو های سازنده : Deedle-Dee Productions, Judgmental Films, 3 Arts Entertainment

– تاریخ شروع پخش : 1997

– تاریخ پایان پخش : 2010

– مدت زمان هر قسمت : 30 دقیقه

– محصول کشور : ایالات متحده امریکا

– زبان : انگلیسی

– کیفیت : 720p

– فرمت : avi

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

به روز رسانی :

1397/10/23 انیمیشن سریالی King of the Hill تا فصل آخر ( 13 ) اضافه شد .
  • 1 replies
    1. Rain says:

      نمیدونم حالا کسی هم هست دوس داشته باشه از اینجور انیمیشنا اما این یکی از باحال ترین انیمیشنا سیت کام(البته میشه گفت نیمه سیت کامی) ک بود دیدم واقعا مشکلات بزرگسالا و نوجوونارو با ترکیب کمدی (یکمم درام) به تصویر میکشونه واقعا اگ تونستید و وقت داشتین ببینید زیرنویسشم فکر نکنم باشه اما دیالوگاشون اونقد پیچیده و سخت نی (مترجما انلاینم ک هست میتونید استفاده کنید)

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *