دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سینمایی 2018 Suicide Squad: Hell to Pay

پس از پیروزی استاد اقیانوس در دست لیگ عدالت، آماندا والر، نیروی کار X را که شامل Deadshot، Count Vertigo، Black Manta و پانچ و جیمیلی جنایتکار است، برای بازیابی یک درایو فلش که حاوی اطلاعات نابخردانه از Tobias Whale است، اعزام می کند. این مأموریت موفق می شود، اما Vertigo و Jewelee این تیم را خیانت کرده و پانچ را می کشند. پس از تبدیل شدن به دوستداران زندان، آنها قصد دارند کپی درایو فلش و فروش آن را. اما والر همه چیز را از طریق ارتباط Deadshot سوءاستفاده می کند. Waller منجر به بمب های سرپایی سرگیجه می شود و Deadshot رحمت می کند Jewelee را می کشد.در Gotham City، پروفسور Pyg توسط Scandal Savage و Knockout برای یک “بیمار نیاز به توجه پزشکی” ربوده شده است. والر کشف می کند که او با یک بیماری سرطانی تشخیص داده شده است و گروه Task Force X با مجله جدید Deadshot، Harley Quinn، Captain Boomerang، Killer Frost، Copperhead و Bronze Tiger را دوباره ادغام می کند. مأموریت آنها: برای پیدا کردن یک مرد به نام Steel Maxum و بازیابی یک کارت سیاه و سفید عرفانی با نام “Get Out of Hell Free.و …

Suicide Squad Hell to Pay.2018.www.download.ir

گروه خودکشی: جهنم پرداخت یک فیلم انیمیشن آمریکایی است که توسط Warner Bros. Animation تولید شده و پخش شده توسط وارنر Bros. صفحه اصلی سرگرمی. این فیلم توسط سام لوی، با اسکریپت توسط آلن برنت، کارگردانی شده است. این فیلم 31st در سری فیلم های اصلی متحرک DC Universe و قسمت دهم فیلم دنیای انیمیشن متحرک DC است. خواننده صدا، مسیحی Slater به عنوان Deadshot، Tara قوی به عنوان هارلی کوین و ونسا ویلیامز به عنوان آماندا والر است.این فیلم به صورت دیجیتالی در تاریخ 27 مارس 2018 منتشر شد و در تاریخ 10 آوریل 2018 در DVD و Blu-ray منتشر شد.

اطلاعات انیمیشن سینمایی Suicide Squad: Hell to Pay 2018 :

+ کارگردان : Sam Liu

+ نویسنده : Alan Burnett, John Ostrander

+ ستارگان : Christian Slater, Vanessa Williams, Billy Brown

+ محصول کمپانی :  DC Entertainment

+ ساخت کشور : USA

+ زبان : English

+ ژانر : Animation | Action

+ تاریخ انتشار :  27/ March /2018

+ مدت زمان : 1 ساعت و 26 دقیقه

+ زیر نویس : دارد

+ نمرات : IGN 7.5/10 — IMDb 7.2/10

Suicide Squad: Hell to Pay 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *