دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سینمایی Barbie Em Um Mundo de Video Game 2017

داستان انیمیشن در مورد Barbie که به عنوان یک طراح بازی مشغول به کار است.با این حا یکی از بازی های به دلیل وجود ویروس دچار مشکل می شود و نمی توان آن را به پایان رساند.در یک روز که هنگام استراحت است ، تبلتش به ایجاد صدا نظر Barbie را به خود جلب می کند هنگامی تبلتش را به دست می گیرد متوجه می شود بازی که دچار مشکل بود و ویروسی از اتمام آن جلوگیری میکرد برروی صفخه باز شده است و از او میخواهد که بازی را ادامه دهد اما این بار با کمک موجودی به نام Cutie که در محیط بازی به او کمک میکند می تواند بازی را به پایان برساند و بعد از اتمتم بازی در یک اتفاق عجیب و شگفت انگیز Barbie وارد دنیای بازی می شود و شخصیتی با ظاهر جدید به خود میگیرد. او می بایست با آزاد کردن دوستان خود از اسارت امتیاز جمع کردن از سطح خود را افزایش دهد تا بتواند دنیای بازی آزاد شود و او در این مسیر با اتفاقات جالب و هیجان انگیزی روبرو می شود … .

Barbie.Em.Um.Mundo.de.Video.Game.2017.www.download.ir.Cover

محصول 2017 میلادی کشور برزیل که به عنوان 35 قسمت از سری انیمیشن های سینمایی Barbie محسوب میگردد.کارگردانی این انیمیشن به عهده Conrad Helten  و با همکاری Zeke Norton و بر اساس نوشته Nina Bargiel که می توان آن را محصول نسبتا قابل قبولی به شمار آورد.این انیمیشن در 2 زبان انگلیسی و برزیلی منتشر گردیده و فروش نسبتا خوبی در بازار های آمریکای جنوبی و همچنین اروپا نیز داشته است.

اطلاعات انیمیشن سینمایی Barbie Em Um Mundo de Video Game 2017 :

+ کارگردانان : Conrad Helten ، Zeke Norton

+ نویسنده : Nina Bargiel

+ صداپیشگان : Erica Lindbeck، Sienna Bohn،Michael Dobson،Brad Swaile

+ محصول کمپانی : Mattel Creations

+ ساخت کشور : برزیل

+ ژانر : fantasy

+ مدت زمان : 1ساعت و 12 دقیقه

+ زیرنویس: به زودی

+ نمرات : نامشخص

تریلر رسمی

Barbie Em Um Mundo de Video Game 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *