دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سینمایی Bilal: A New Breed of Hero 2015 با دوبله فارسی

از آنجایی که او جوان بود، بلال همیشه رویای یک جنگجو بود. با این حال، او پس از حمله وحشیانه مادرش را به قتل رساند. روزی که او به عمیم ابن خلف، ثروتمند ترین معامله گر هجاز فروخته می شود، صعود می کند. بلال هرگز روزی را که مادرش کشته شده را فراموش نمی کند و توصیه های مادرش را برای همیشه برای تکیه بر سختی ها در زندگی تکیه می کند.در سال 600 میلادی، حجاز مرکز مهمی بود و محل برگزاری مراسم مذهبی بود. در اینجا مردان ثروتمند طالب ظلم و ستم بیش از فقرا هستند. امیای و تجار او چهره های قدرتمند است که مردم به طور کور اطاعت می کنند. بلال هرگز. با چسبیدن به رویاهای او، او معتقد است که او یک روز آزاد خواهد بود. اگرچه بلال و خواهرش دوران کودکی خود را تحت آزار و شکنجه امویان می گذرانند، اما پیوند آنها همچنان قوی است. خواهر او به عنوان یک شاهزاده خانم زیبا است. بلال مادرش را نادیده می گیرد و هنوز آهنگ هایش را در قلبش آواز می خواند تا او را القا کند.بلال رشد می کند تا یک مرد خوش تیپ و قدرتمند باشد. یک روز اتفاق می افتد که زندگی اش را برای همیشه تغییر خواهد داد. او با استاد تجار، ابوبکر مواجه است. اما بلال دیگر همان مرد نیست. تمایل به آزادی به تمام بدنش گسترش یافته است.کلمات مادر او هنوز در ذهن او است: “هیچ کس نمی تواند نفس خود را.” با این حال، امیعه صاحب بدن او است و او را در هر فرصتی شکنجه می کند. هدف این است که کسانی را که از بت پرستی رها می کنند مجازات کنند. اما بلال هرگز از دست نمیدهد عزت و آرزوی آزادی او به او کمک می کند تا قدرتمند باقی بماند. در نهایت، سرمایه گذار تجار ابوبکر، بلال را از امیام خریداری می کند. متاسفانه، خواهر بلال توسط صاحب او، صفوان، پسر عامیعه آزاد نشده است.پس از تبدیل شدن به یک مرد آزاد، بلال تبدیل به یک جنگجو می شود و به عنوان یکی از معتبر ترین مردان در جامعه شناخته می شود. راهنمای او حمزه است، که یک جنگجوی معروف بود. او گفته شده است که همه تحت همان خورشید برابر است، بدون توجه به رنگ پوستشان. او همچنین موفق به درک رویاهای خود شده است که او از دوران کودکی خواسته است. با این حال، اسارت خواهر او درد تلخ در قلب او است….

Bilal A New Breed of Hero 2018.www.download.ir

بلال: یک نژاد جدید قهرمان، یک فیلم 3D Action-Adventure PC با انیمیشن انگلیسی عربی سال 2015 است که توسط Barajoun Entertainment ساخته شده و با همکاری کارگردان Khurram H. Alavi و ایمن جمال. با داستان جمال، فیلمنامه توسط آلوی، الکس کرونر، مایکل وولف و یاسین کامل نوشته شده است. با این فیلم، جمال قصد دارد قهرمانان را از تاریخ شبه جزیره عربستان نشان دهد.این فیلم زندگی بلال ابن ربه را نشان می دهد، که به خاطر صدای زیبای او شناخته شده بود، از برده داری آزاد شد و در سال 632 میلادی به جایگاهی برجای گذاشت. ویژگی های صدای بازیگران آدواله آکینویه آگباجه، ایان مکشین، چین آن مک کلین، یعقوب Latimore، توماس ایان نیکلاس، فرد Tatasciore، سینتیا مک ویلیامز، جان کاری، دیو B. میچل و مایکل ناخالص.بلال برای اولین بار در 12 دسامبر 2015 در 12th Annual International Festival of Dance Film شرکت کرد. از 8 سپتامبر 2016 این فیلم در سراسر منطقه MENA منتشر شد. این فیلم در ماه فوریه سال 2018 آغاز شد.بلال برنده “بهترین فیلم الهام بخش” در روز انیمیشن در جشنواره فیلم کن سال 2016 است. آن را در جایزه پخش نرم افزار شرق میانه 2016. بلال برای بهترین فیلم انیمیشن بلند در 2016 جایزه سینمای آسیا و اقیانوسیه نامزد دریافت جایزه بود (APSA)، بالاترین جایزه در منطقه برای این فیلم برنده “بهترین فیلم نوآورانه”.

اطلاعات فیلم Bilal: A New Breed of Hero 2015 :

کارگردان : Khurram H. Alavi,Ayman Jamal

نویسنده : Ayman Jamal

ستارگان : Adewale Akinnuoye-Agbaje,Ian McShane,China Anne McClain

محصول کمپانی :  Barajoun Entertainment

ساخت کشور :United Arab Emirates

+ زبان : English

ژانر : Anime

تاریخ انتشار : 2015

مدت زمان : 1 ساعت و 45 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : RoTo 55%

Bilal: A New Breed of Hero 2018

به روز رسانی :

1397/09/10 نسخه دو زبانه اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *