دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سینمایی Early Man 2018

با آغاز سال جدید میلادی قطعاً هر فردی با توجه به علاقه خود منتظر معرفی محصولاتی در همه زمینه ها خواهد بود دوستداران فیلم و انیمیشن نیز از این موضوع جدا نخواهند بود.انیمیشن انسان اولیه (Early Man) را می توان از اولین انیمیشن هایی دانست در سال 2018 منتشر می شود این انیمیشن در ژانر کمدی تولید شده و کارگردانی این محصول به عهده Nick Park کارگردان مشهور است این انیمیشن کار مشترک کشور های فرانسه، انگلیس است که همیشه در گذشته کار های تماشایی را عرضه کرده اند.

از سایر عوامل این فیلم می توان به Eddie Redmayne, Tom Hiddleston, Maisie Williams, Timothy Spall و Mark Burton, James Higginson اشاره کرد . همان طور که از اسم کار مشخص است داستان انیمیشن به زمان انسان های اولیه برمیگردد که در آن زمان حیوانات اولیه ای از جمله ماموت ها در زمین بودند. دو تن از انسان های اولیه که شخصیت های اصلی داستان به نام  داگ و هوگنوب هم هستند بسیار به هم وابسته بوده و در طول این داستان ماجرا های فراوانی را با خود همراه دارند. تاریخ عرضه این انیمیشن February 16, 2018 مشخص شده و باید صبر کرد تا نظر بینندگان این کار درباره این محصول را دانست.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *