دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی انیمیشن سینمایی Marnie’s World 2018

داستان انیمیشن در مورد گربه پشمالو و با نمکی است به نام Marnie که در یک خانه بسیار زیبا در کنار صاحب ثروتمند خود زندگی می کند.گربه ای بسیار ناز پرورده که در محیطی بسیار مطلوب در حال زندگی و همیشه مورد توجه صاحب خود است.صاحب Marnie تصمیم میگیرد او را به عنوان یک هدیه به نقطه ای دیگر از دنیا بفرستد اما هنگام ارسال او زمان حمل مشکلی پیش می آید و او از ماشین حمل محموله های پستی بیرون می افتد.Marnie درمیان جاده که در اطراف آن پر از مزرعه است خود را می بیند.داستان اصلی از این لحظه آغاز می شود و Marnie با کمک دوستان جدیدی که پیدا می کند سعی در برگشت به خانه دارد اما … .

Marnie's World 2018.www.download.ir

انیمیشن Marnie’s World  محصول 2018 مشترک کمپانی Grid AnimationSchubert International FilmproduktionsScopas Medien ساخت کشور Germany که با همکاری کشور Belgium این اثر در حال تولید می باشد. تاریخ مشخصی از زمان انتشار آن مشخص نگردیده اما به دو زبان آلمانی و انگلیسی و در دو تکنیک پخش سه بعدی و دو بعدی منتشر خواهد شد.

اطلاعات انیمیشن سینمایی Marnie’s World 2018 :

+ کارگردان : Christoph Lauenstein, Wolfgang Lauenstein

+ نویسنده : —

+ صداپیشگان :  —

+ ژانر :  Animation

+ محصو کمپانیGrid AnimationSchubert International FilmproduktionsScopas Medien

+ ساخت کشور : Germany | Belgium

+ تاریخ انتشار : 2018

+ مدت زمان : —

+ زیر نویس : —

+ نمرات : —

Marnie’s World 2018

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *