دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Mazinger Z: Infinity 2018

10 سال است که جهان توسط دانشمند دیوانه دکتر هال و امپراتوری زیرزمینی اش در آستانه نابودی قرار گرفته است. Koji Kabuto، ربات غول پیکر Mazinger Z و متحدانش در آزمایشگاه برق فوتون سعی در پایان دادن به جاه طلبی های دکتر هال و بازگرداندن صلح و آرامش به جهان را دارند.Koji به پیروی از پدر و پدر بزرگش سال هاست دانش آموز آزمایشگاه فوتون است. پروفسور Sayaka Yumi که بعد از نخست وزیر شدن پدر Koji به عنوان جانشین او در آزمایشگاه فوتون در آمده است. برادر کوچکتر Koji به نام Shiro به عنوان یکی از بهترین و با هوش ترین ربات گردانان آزمایشگاه فوتون می باشد.Koji با Jun Hono ازدواج کرده و او باردار است.Koji در تحقیقات خود در می یابد که در اعماق خلیج فوجی شکل جدید زندگی از موجودات به Lisa به وجود آمده است که ساختاری نا محدود Infinity دارد و این یک تهدید و یک چالش جدید برای بشیریت است که ممکن است پایان دوران زندگی انسان بر روی زمین شود.Dr.Hell سازنده ربات Mazinger در گذشته با Koji در مورد یک سلاح بسیار ویژه به نام  Gragon صحبت کرده است و Koji سعی در تکمیل آن سلاح است که قدرتی بسیار خارقالعاده دارد تا بتواند از آن برای استفاده در ربات Mazinger برای نابودی Lisa  استفاده کند.پس تلاش های Koji و آزمایشگاه فوتون آنها ربات خود را ارتقا می دهند آن را Mazinger Z می نامند. و هم اکنون دنیا برای رهایی از نابودی مجددا نیاز به کمک ربات محبوب خود Mazinger Z دارد ….

mazinger-z-infinity-news

 انیمیشن سینمایی Mazinger Z: Infinity به عنوان 45امین سالگرد پروژه انیمیشنی Mazinger Z است.ساخت کمپانی ژاپنی مشهور و قدیمی Toei Animation که در سال 1947 تاسیس گردیده است.دیگر آثار این کمپانی نیز می توان آثاری همچون : دراگون بال،ایر گیر،دیجیمون،وان پیس و ….

اطلاعات انیمیشن سینمایی Mazinger Z: Infinity 2018 :

+ کارگردان : Junji Shimizu

+ بازیگران : Showtaro Morikubo, Ai Kayano,Natsuki Hanae,Watatu Takagi,Kappei Yamaguchi

+ کمپانی سازنده : Toei Animation

+ ساخت کشور : Japan

+ تاریخ انتشار : January 13, 2018

+ مدت زمان : 1ساعت و 34 دقیقه

+ نمرات : —

Mazinger Z: Infinity 2018

به روز رسانی :

1396/11/25 -- لینک دانلود با کیفیت 720p , 1080p اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *