دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی انیمیشن سینمایی Mutafukaz 2017

داستان انیمیشن در دنیایی گانگستری اتفاق می افتد. دنیای پر از جنگ و جدال ، پر از هرج و مرج و خشونت. Angelino یکی از هزاران انسان های است که در شهر (Dark Meat (DMC زندگی می کند. Angelino یک زندگی بسیار معمولی و دور از خشونت شهر دارد اما همه چیز بر اثر یک تصادف تغییر میکند.Angelino هنگامی که با موتور کوچک خود داخل شهر در حال حرکت است ناگهان دختر غریبه ، مرموز و بسیار زیبا را می بیند و باعث می شود حواس او پرت شود و او تصادف کند و زندگی او از این لحظه تبدیل به یک کابوس می شود! او توانایی دیدن هیولا ها رو پیدا می کند . در ادامه داستان انیمیشن سینمایی خواهید که آیا Angelino می تواند به زندگی عادی خود برگردد و یا در زندگی به وجود آمده خود غرق می شود.

Mutafukaz 2017.www.download.ir

محصول مشترک دو کشور فرانسه و ژاپن.همکاری دو کمپانی  Ankama Animations, Studio 4°C که به زبان فرانسوی منتشر گردیده است.انیمیشن از لحاظ کاراکتر سازی بسیار قوی می باشد و ظاهری شبیه بازی معروف و محبوب جی تی ای دارد.شهری پر از هرج و مرج! کارگردانان این اثر Shoujirou Nishimi به همراه Guillaume Renard که یک تقابل جالب میان دو کارگردان فرانسوی و ژاپنی با دو نوع فرهنگ کاملا متفاوت.این انیمیشن از طرف سایت های معتبر نمره بندی ، نمرات کاملا مناسبی دریافت نموده و می توان به جد این انیمیشن یک پیشنهاد متفاوت برای دوستان قرار دهید.اما دیدن این انیمیشن برای افراد بالای 18 سال از لحاظ میزان خشونت درون انیمیشن توصیه می شود.

اطلاعات انیمیشن سینمایی Mutafukaz 2017 :

+ کارگردان : Shoujirou Nishimi,Guillaume Renard

+ نویسنده : Guillaume Renard

+ صداپیشگان : Tay Lee,Mark Ryan Haltom,Ray Chung,Alp Altiner,Brita Hong,Victor Nguyen

+ ژانر : Animation

+ محصول کمپانی :  Ankama Animations, Studio 4°C

+ ساخت کشور :  France | Japan

+ تاریخ انتشار :  21/ October /2017

+ مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 7.3/10 — LetterBoxd 6.8/10

2017 Mutafukaz

  • 3 replies
    1. علی says:

      آقا ما سایتت رو دوست داریم ولی انصافا این که می نویسی دانلود بعد میایم می بینیم هیچی برای دانلود نیست، خیلی رو اعصابه!

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *