دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سینمایی The Death of Superman 2018

هنگامی که یک هیولای متوقف کننده از یک سیارک که روی زمین فرود می آید و یک بی نظمی قتل عام را آغاز می کند، به سرعت از اتحادیه عدلی به منظور متوقف کردن نیروی عظیم طبیعت به دست می آید. متأسفانه، پس از مقابله با راه خود در برابر هیولا از طریق امریکا، به زودی آشکار می شود که تنها سوپرمن می تواند در مقابل هیولایی که توسط روز قیامت خوانده می شود، مقاومت کند. در حالی که در سراسر Metropolis درگیر جنگ هستند، دو مبارزه به توقف در حالی که آنها به قلب Metropolis رسیدن. سوپرمن در نهایت تهدیدی از روز قیامت را به پایان می رساند، همانطور که آخرین پانچ را پرتاب می کند و برای همیشه سقوط می کند، زیرا کل سیاره در خرابکاری های مرگ سوپرمن تماشا می کند…

The Death of Superman 2018.www.download.ir

مرگ سوپرمن یک فیلم ابرقهرمان انیمیشنی است که توسط Warner Bros. Animation و DC Entertainment ساخته شده است. این بر اساس داستان کمیک طلایی کمیک DC با همین نام است. فیلم، که جنگ بین Superman (Jerry O’Connell) و روز قیامت را به ثبت می رساند، نسخه 32 در فیلم اصلی فیلم Animated DC Universe و فیلم 11 در DC Universe Movie Animated Movie می باشد. مرگ سوپرمن قرار است 24 ژوئیه 2018 منتشر شود. عاقبت، سلطنت سوپرمن، قرار است در سال 2019 منتشر شود.

اطلاعات انیمیشن سینمایی The Death of Superman 2018 :

کارگردان : Jake Castorena (co-director), Sam Liu (co-director)

نویسنده : Peter Tomasi, Jerry Siegel

ستارگان : Jerry O’Connell, Rebecca Romijn, Rainn Wilson

محصول کمپانی :  DC Entertainment, Warner Bros. Animation

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Animation | Action | Sci-Fi

تاریخ انتشار : 24 July 2018

مدت زمان : 1 ساعت و 21 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.9/10

The Death of Superman 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *