دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سینمایی White Fang 2018

بر اساس رمان بی انتها جک لندن، White Fang به دنبال داستان پسرانی است که دوست گرگ نیمی نژاد را به دنبال پدر خود می گیرد، که در طول طلوع طلایی به طور اسرار آمیز از دست رفته است.فنگ سفید داستان مهیج سگ بزرگ در سفید سفید از tokon است، سگ بزرگ آن، و همچنین این نیز فیلم این است که .. اعضای اعظم در اطراف من، این فیلم بازی را دور، تماشای کل فیلم بدون ساخت یک کلمه. خوب این چیزی است که این فیلم، جذاب و جذاب انیمیشن خاص است، اما چیزی که من بیشتر از همه دوست دارم این است که سگ در انیمیشن های اصلی صحبت نمی کند، به همین علت برای 10 داستان برای سفید پوست و جک لندن.’White Fang’ یک انیمیشن بسیار زیبا و داستان دارد و به کتاب جک لندن اعتماد دارد. موسیقی متن واقعا خوب است این فیلم به من کمی یادآور «روح قدیم»: استعاره سیامارون بود. من فکر می کنم همه دوست دارند “White Fang”، نه تنها کودکان…..

White Fang 2018.www.download.ir

محصول مشترک 2018 میلادی کشورهای  France و Luxembourg و USA که به دو زبان فرانسوی و انگلیسی در تاریخ  6 July 2018 در آمریکا منتشر گردید.کارگردانی این اثر بر عهده Alexandre Espigares  و تا به امروز برنده جایزه بهترین انیمیشن از جشنواره Annecy International Animated Film Festival 2016 و همچنین نامزد دریافت همین جایزه از جشنواره Shanghai International Film Festival 2018 می باشد.

اطلاعات انیمیشن سینمایی White Fang 2018 :

کارگردان : Alexandre Espigares

نویسنده : Serge Frydman,Philippe Lioret

ستارگان : Nick Offerman, Rashida Jones, Paul Giamatti

محصول کمپانی : Superprod, Bidibul Productions, Big Beach Films

ساخت کشور :  France | Luxembourg | USA

+ زبان : French | English

ژانر : Animation | Adventure

تاریخ انتشار : 6 July 2018

مدت زمان : 1 ساعت و 25 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.9/10 — RoTo 89%

White Fang 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *