دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Barbie Spy Squad 2016

Barbie Spy Squad 2016 در سال 2016 توسط کمپانی Playground Productions ساخته شده است . کارگردانی فیلم Barbie Spy Squad 2016 انیمیشن بر عهده Andrew Tan بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون Barbie & Her Sisters in the Great Puppy Adventure و Barbie: Life in the Dreamhouse را درکارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . اندرو تان یکی از کارگردانان جوان و با انگیزه هالیوود می باشد که در تمام آثارش سعی داشته است توجه خاصی به ارزش های انسانی داشته باشد در این اثر نیز کودکان با مفاهیمی چون از خود گذشتگی ، دوستی ، عشق ، فاداری ، صداقت و انسانیت آشنا می شوند که این موارد خود برای کودکان بسیار مهم می باشند و آموزش آن به کودکان باعث رشد و تربیت بهتر کودکان می شود .

خلاصه داستان : باربی و خواهرانش همیشه در آرزوی یک ماجراجویی بزرگ بوده اند اما هیچ گاه این فرصت نسیب آنها نشده است و آنها همیشه از هرفرصتی برای اینکه بتوانند به این آرزوی خود دست یابند استفاده می کنند . باربی از کودکی به کلاس های ژیمناستیک علاقه داشته است و به این کلاس ها می رفته است و در آنجا دوستان زیادی دارد همه چیز زندگی باربی معمولی و نورمال به پیش می رفت تا اینکه یک روز یک شخص مرموز وارد زندگی باربی می شود و به او می گوید که او این فرصت را دارد تا وارد یک سازمان مخفی امنیتی بشود و با جرم و جنایت مبارزه کند و در نتیجه این کار دنیا را به مکانی امن تر تبدیل کند باربی که در تمام عمرش بدنبال چنین فرصتی بوده است به سرعت قبول می کند و تبدیل به یک مامور مخفی می شود قافل از اینکه این ماجراجویی یک ماجراجویی خطرناک می باشد .

Barbie Spy Squad 2016

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی

– کارگردان : Andrew Tan

– شرکت سازنده : Playground Productions

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2016

– مدت زمان : 75 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080p Bluray & 720p Bluray

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– پیوند : IMDB

Barbie Spy Squad 2016

به روز رسانی :

1395/01/16 نسخه 1080p Bluray و 720p Bluray به همراه زیرنویس فارسی اضافه شد.
  • 10 replies
    1. فاطمه says:

      سلام ببخشید ممنون از انیمیشن های خوبتون .حرف ندارن .خدا کنه همیشه در کا رهاتون موفق باشین

      پاسخ دادن
    2. kp says:

      کارتون باربی و گروه جاسوسی باز نمیشه رمز رو هم زدم ولی نصفه هاش ارور میده کممممممممممکککککم کنییییید تورو خداااااااااااااااا

      پاسخ دادن
      • hamid.kh says:

        سلام
        رمز تمامی فایل ها www.download.ir می باشد که در داخل قسمت لینک دانلود و بالای اون نوشته شده است.
        ما را هم در تلگرام دنبال کنید .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *