دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Big Fish And Begonia 2016 + دوبله فارسی

Big Fish And Begonia 2016 نام انیمیشن سینمایی می باشد که توسط استودیوی B&T ساخته شه است . جهانی در جهان ما وجود دارد که تا به حال توسط هیچ انسانی کشف نشده است موجودات این سرزمین به کنترل زمان , جز و مد و تغییرات فصلی در آن مشغول هستند . روزی که Chun شانزده ساله شد به شکل یک دلفین درآمد تا سرزمین انسان ها را اکتشاف کند . او توسط پسر بچه ای از گردابی نجات پیدا کرد این کار موجب مرگ آن پسر شد . Chun به قدری تحت تاثیر این محبت و از خودگذشتگی پسر بچه قرار گرفت که تصمیم گرفت زندگی او را مجدد بازگرداند . برای این کار او باید از روح پسر بچه محافظت کند . به همین دلیل او را به یک ماهی کوچک تبدیل کرد تا در کنارش باشد . در میان ماجراجویی و از خودگذشتگی ها عشق رویید . حال باید او پسر بچه را در دریا رها کند و او را مجدد به زندگی انسانی بازگرداند .

دانلود انیمیشن کارتونی Big Fish And Begonia 2016

سایر توضیحات : انیمیشن کارتونی Big Fish And Begonia 2016 توسط Xuan Liang و Chun Zhang کارگردانی شده است . Liang در کنار Seth Be نیز وظیفه ی نویسندگی را برعهد داشتند . Xuan Liang که کارگردانی جوان می باشد تا به حال کاری جز این انیمیشن را در کارنامه ی خود نداشته و به نوعی اولین کار او محسوب می شود . از طرفی Zhang نیز وضعیتی مشابه با Liang دارد و این انیمییشن اولین کار جدی او به شمار می رود . کشور چین یکی از قطب های انیمیشن سازی به شمار می رود و این اثر نیز بسیار جذاب بوده است . از بازیگرانی که در این انیمیشن به صداگذاری پرداختند می توان به Shih-Chieh Chin , Guanlin Ji و Guangtao Jiang اشاره کرد .

دانلود انیمیشن کارتونی Big Fish And Begonia 2016

مشخصات انیمیشن سینمایی Big Fish And Begonia 2016 :

– ژانر : انیمیشن – خانوادگی – ماجرایی – کمدی – فانتزی

– کارگردانان : Chun Zhang , Xuan Liang

– نویسنده : Xuan Liang , Seth Be

– شرکت سازنده : B&T

– محصول کشور : چین

– تاریخ انتشار : 8 جولای 2016

– مدت زمان : 101 دقیقه

– زبان پخش : چینی

– کیفیت نمایش :  720p & 1080p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– پیوند : IMDB

Big Fish And Begonia 2016