دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Delgo با دوبله گلوری

انیمیشن کارتونی Delgo با دوبله گلوری ، یک فیلم کارتونی در سبک ماجراجویی کمدی می باشد ، که در سال 2008 بوسیله Fathom Studios ساخته شده است . پس از اینکه مجبور به ترک سیاره خود به دلیل نبود منابع کافی شدند ، نورین های بالداری که شباهت زیادی به انسان ها دارند وارد سیاره Jhamora شدند . اما تعدادی از نورین ها بر این عقیده بودند ، که آنها نژاد برتر هستند و به همین دلیل سعی به تصرف این سیاره کردند و شروع به نبرد با مردم ان سیاره که Lokni نام داشتند کردند . در نتیجه این نبرد پدر و مادر دلگو کشته شدند . پس از اینکه دلگو تبدیل به جوانی یتیم شد بوسیله یکی از بزرگانشان تربیت شد ، مارلی در تلاش بود تا به دلگو راه استفاده از سنگ های جادویی را یاد بدهد تا دلگو بتواند در آینده از خود و مردم خود دفاع کند و انتقام پدر و مادر خود را نیز بگیرد . در ادامه دلگو متوجه می شود تا برای آزادی مردم خود باید دست به فداکاری های زیادی بزند و در این راه مجبور به انجام کارهای سخت زیادی می شود . انیمیشن کارتونی Delgo با دوبله گلوری برنده جوایز زیادی از نمایشگاه های زیادی شده است .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Delgo با دوبله گلوری

Deglo.720p.www.download.ir.mkv

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – کمدی

– کارگردان : Marc F. Adler

– تهیه کننده : Marc F. Adler

– نویسنده : Marc F. Adler

– شرکت سازنده : Fathom Studios

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2008

– مدت زمان : 94 دقیقه

– زبان پخش : فارسی – دوبله گلوری

– کیفیت نمایش : 720Bluray – 1080Bluray

– فرمت فایل : Mkv

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

 

 

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *