دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Goat Story با دوبله گلوری

انیمیشن کارتونی Goat Story با دوبله گلوری ، یک فیلم انیمیشن در سبک کمدی خوانوادگی می باشد ، که در سال 2008 بوسیله Jan Tománek ساخته شده است ، او که یکی از کارگردانان جوان و خوش استعداد چک می باشد ، در کارنامه خود فیلم ها و انیمیشن های موفق زیادی دارد ، این فیلم بوسیله Art And Animation studio ساخته شده است ، که یکی از استودیو های موفق فیلم سازی و انیمیشن سازی می باشد . این فیلم انیمیشن اولین فیلم چک و اروپای شرقی می باشد که با استفاده از انیمیشن ساخته شده است و به عنوان اولین فیلم انیمیشن چک بسیار موفق ظاهر شده است . این فیلم هم در گیشه و هم از نگاه منتقدین یکی از بهترین ساخته های چک در سبک انیمیشن بوده است . داستان این فیلم یک داستان با فضای کمدی در رابطه با دوستی مابین یک پسر روستایی و بز جوانش می باشد ، که با همراهی هم وارد ماجراجویی های زیادی می شوند . انیمیشن کارتونی Goat Story با دوبله گلوری برنده چندین جایزه مختلف از نمایشگاه های مختلف شده است .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Goat Story با دوبله گلوری

Goat.Story.1080p.www.download.ir.mkv_thumbs_[2015.01.18_11.29.39]

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – خوانوادگی

– کارگردان : Jan Tománek

– شرکت سازنده : Art And Animation studio

– تهیه کننده : Art And Animation studio

– نویسنده : Jan Tománek

– صدا پیشگان : Jiří Lábus – Mahulena Bočanová – Michal Dlouhý

– محصول کشور : چک

– تاریخ انتشار : 16 اکتبر 2008

– مدت زمان : 80 دقیقه

– زبان پخش : فارسی دوبله گلوری

– کیفیت نمایش : 1080Blueray

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

 

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *