دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کارتون Howard Lovecraft And the Frozen Kingdom 2016

Howard Lovecraft And the Frozen Kingdom 2016 نام انیمیشن سینمایی ساخت استودیوی Arcana Studio می باشد . Howard Lovecraft جوان به همراه مادر خود ماجراجویی با رفتن به سمت Butler Sanitarium آغاز می کنند . هدف آنها از این سفر دیدن پدرش Winfield Lovecraft می باشد . پدر هاوارد دچار بیماری است به خاطر کاری که سال ها پیش از روی عصبانیت انجام داده است . او دچار بیماری پارانویا و ترس است او ملتمسانه از پسر خود می خواهد تا کتابی که او نباید هیچ وقت آن را می خوانند را از بین ببرد . هاوارد در طول این فرآیند هیچ ترسی از خود نشان نمی دهد بلکه همراه با یک جایزه کوچک که توسط پدرش ساخته شده بود و یک ستاره کاغذی بود به خانه باز می گردد . اما زمانی که به خانه می رسد به خاطر کنجکاوی بیش از حد خود به سمت کتاب رفته تا آن را بخواند . او به سمت تاریکی کشانده می شود جایی که پر از جادو و فریب است . کتاب نام مکانی به اسم R’yleh را به او می دهد جایی که پر از کابوس و داستان های پری می باشد .

دانلود انیمیشن کارتونی Howard Lovecraft And the Frozen Kingdom 2016

سایر توضیحات : کارتون Howard Lovecraft And the Frozen Kingdom 2016 توسط Sean Patrick O’Reilly کارگردانی و نویسندگی شده است . O’Reilly که بیشتر در حرفه تهیه کنندگی فعالیت داشته است در سمت کارگردان تنها چهار کار در کارنامه ی هنری خود دارد که می توان از Pixies و Kagagi به عنوان کارهای او نام برد . از افرادی که در این کارتن  جذاب به صداگذاری پرداخته اند می توان از Ron Perlman , Christopher Plummer و Alison Wandzura نام برد .

دانلود انیمیشن کارتونی Howard Lovecraft And the Frozen Kingdom 2016

مشخصات انیمیشن سینمایی Howard Lovecraft And the Frozen Kingdom 2016 :

– ژانر : انیمیشن

– کارگردانان : Sean Patrick O’Reilly

– نویسنده : Sean Patrick O’Reilly

– شرکت سازنده : Arcana Studio

– محصول کشور : کانادا

– تاریخ انتشار : 8 اکتبر 2016

– مدت زمان : 83 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش :  HDRip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– پیوند : IMDB

Howard Lovecraft And the Frozen Kingdom 2016

به روز رسانی :

1395/10/15 کیفیت 720p & 1080p بلوری اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *