دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Mars Needs Moms با دوبله گلوری

 انیمیشن کارتونی Mars Needs Moms با دوبله گلوری ، یک فیلم انیمیشن در سبک ماجراجویی می باشد ، که در سال 2011 بوسیله Simon Wells ساخته شده است . میلو یک کودک 9 ساله می باشد که همیشه در خانه با مادرش و پدرش که بیشتر اوقات را مشغول کار است مشکل دارد . تابستان به تازگی شروع شده است و میلو می خواهد که تابستان مفرح و شادی داشته باشد ، اما مادرش برای تابستان او برنامه ریزی کرده است و می  خواهد که میلو در تابستان مشغول انجام کارهای مفید باشد ، او مجبور است شب ها زود به خواب برود . پس از چند روز میلو با مادرش بحث می کند و آرزو می کند که هیچ وقت مادری نداشت ، مادر میلو که این حرف او را می شنود ناراحت می شود و قلبش می شکند . همان شب مادر میلو به وسیله موجودات فضایی دزدیده می شود تا به مریخ برده شود و کودکان مریخی را تربیت کند . میلو برای نجات مادرش سوار بر یک سفینه فضایی می شود و به مریخ می رود ، اما در آنجا بوسیله مریخی ها دستگیر می شود و به زندان می افتد ، پس از چند روز او در آنجا با یک مریخی دوست می شود و نقشه فرار خود را می کشد . انیمیشن کارتونی Mars Needs Moms با دوبله گلوری یک انیمیشن زیبا می باشد که بوسیله کارگردان Kungfu Panda ساخته شده است .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Mars Needs Moms با دوبله گلوری

Mars.Needs.Moms.720p.www.download.ir.mkv_thumbs_[2015.01.04_14.58.24]

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – ماجراجویی

– کارگردان : Simon Wells

– شرکت سازنده : Walt Disney Pictures

– تهیه کننده : Robert Zemeckis

– نویسنده : Simon Wells

– صدا پیشگان : Seth Green – Dan Fogler – Elisabeth Harnois

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 11 مارچ 2011

– مدت زمان : 88 دقیقه

– زبان پخش : فارسی – دوبله شرکت گلوری

– کیفیت نمایش : 720Hdrip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *