دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Monster Inc 2001

Monster Inc 2001 نام یک انیمیشن کارتونی می باشد ، که در سال 2001 توسط کمپانی Walt Disney Pictures ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Pete Docter بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون Inside Out , WALL·E را درکارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری مانند جایزه اسکار بهترین فیلم انیمیشن سال در سال 2009 برای ساخت فیلم انیمیشن UP شده است . داستان فیلم انییشن کارخانه هیولاها در رابطه با دنیایی می باشد ، که هیولاها در آن زندگی می کنند و انرژی خود برای زندگی را از ترس کودکان انسان ها بدست می آورند . در این فیلم انیمیشن شما شاهد فعالیت دو تن از این هیولاها در یک کارخانه تولید انرژی می باشید . این دو هیولا که سالی و مایک واچوسکی نام دارند در جریان یکی از ماموریت هایشان با یک کودک انسان آشنا می شوند و او را به دنیای خودشان می آورند . انیمیشن کارتونی Monster Inc 2001 یک انیمیشن کارتونی جذاب و دیدنی می باشد .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Monster Inc 2001

دانلود انیمیشن کارتونی Monster Inc 2001
دانلود انیمیشن کارتونی Monster Inc 2001

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – اکشن

– کارگردان : Pete Docter

– شرکت سازنده : Walt Disney Pictures

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2001

– مدت زمان : 92 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080Bluray

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

  • 2 replies
    1. salman says:

      سلام
      سایتتون عالی هست ولی نمیدونم چرا تو گذاشتن زیر نویس و دوبله کارتون و انیمیشن اینقدر ضعیف عمل میکنید تا جایی که براتون عادت شده بنویسید زیرنویس به زودی…… اخه تو سایتتون یه دونه کارتون زیرنویس هم نیست.
      همین کارتون ماله 14 سال پیش هست و هم دوبله داره و هم زیر نویس اخه چرا نمیزارید. اگه نمیتونید بزارید کلا این بخش انیمیشن رو حذف کنید اخه کارتون بدون زیرنویس و دوبله به چه درد ما میخوره؟
      خیلی ممنون از سایت خوبتون و مطالب و بازیهای عالیتون

      پاسخ دادن
      • Nima says:

        سلام
        دوست عزیز زیرنویس های انیمیشن ها باید هماهنگ با نسخه باشند و این نسخه هم بلوری هست .
        ویدئو هایی هم که زیرنویس ندارند زیرنویسشون منتشر نشده است .
        در ضمن به دلیل قوانین کپی و رایت نمی تونیم هر دوبله ای رو قرار بدهیم ، فقط دوبله هایی که شرکت گلوری خودشون ارائه می کنن و در اختیار ما قرار می دهند رو می تونیم براتون قرار بدیم .
        ممنون .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *