دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Space Chimps 2 با دوبله گلوری

انیمیشن کارتونی Space Chimps 2 با دوبله گلوری ، یک انیمیشن کارتونی در سبک خوانوادگی می باشد ، این فیلم انیمیشن دنباله ای بر قسمت اول این فیلم می باشد . این فیلم بوسیله John H. Williams ساخته شده است . انیمیشن کارتونی Space Chimps 2 چند روز بعد از قسمت اول آن در جریان است . داستان این قسمت از فیلم انیمیشن در رابطه با کامت می باشد . او که یک نوع از شامپانزه های تکنو می باشد که قرار است در جریان یک آزمایش فضایی سوار بر یک سفینه شده و به فضا فرستاده شود . پس از چند روز او ناگهان متوجه می شود که شخصی نامعلوم بودجه پروژه فضایی آنها را قطع کرده و پروژه کنسل شده است و دیگر هیچ کس او را جدی نمی گیرد . پس از آن کامت خیلی ناراحت می شود و سوار بر راکت می شود و به طور تصادفی راکت را به آسمان می فرستد ، در ادامه کامت به فضا می رود و به سیاره مالگور می رسد و در آنجا به موجودات ان سیاره آشنا می شود ف و وارد ماجراجویی های جدیدی می شود . انیمیشن کارتونی Space Chimps 2 یک انیمیشن زیبا می باشد که برنده جوایز زیادی شده است .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Space Chimps 2 با دوبله گلوری

Space.Chimps.2.Zartog.Strikes.Back.www.download.ir.mkv_thumbs_[2015.01.11_16.50.06]

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – ماجراجویی

– کارگردان : John H. Williams

– شرکت سازنده : 20th Century Fox

– تهیه کننده : John H. Williams

– نویسنده : Rob Moreland

– صدا پیشگان : Tom Kenny – Cheryl Hines – Patrick Warburton

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 28 می 2010

– مدت زمان : 76 دقیقه

– زبان پخش : فارسی – دوبله شرکت گلوری

– کیفیت نمایش : 480dvdrip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *