دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Sponge Bob Frozen FaceOff با دوبله گلوری

انیمیشن کارتونی Sponge Bob Frozen FaceOff با دوبله گلوری ، یک فیلم انیمیشن در رابطه با شخصیت باب اسفنجی می باشد که توسط شبکه Nickelodeon ساخته شده است و از سال 1999 در حال پخش می باشد . جانی اراین و پرچ بیرکین در اخبار اعلام می کنند ، که یک مسابقه در شهر بیکینی برقرار است و جایزه آن 1 میلیون دلار است در نتیجه تمام شهر بیکینی برای شرکت در این مسابقه داوطلب شدند . پاتریک علاقه زیادی برای بردن این مسابقه داشت ولی امیدی به برنده شدن خویش نداشت . آقای کرب ، پلانکتون ، اسکویید وارد ، باب اسفنجی و سندی نیز خود را برای شرکت در مسابقه آماده می کردند . پلانکتون که هیچ امیدی برای بردن مسابقه نداشت شروع به کشیدن نقشه برای بردن این مسابقه کرد ، برای همین او یک ربات ساخت که به شکل خودش بود و برای بردن مسابقه طراحی شده بود . در ادامه تمامی شهر شروع به کشیدن نقشه های متفاوت برای بردن مسابقه می کنند . انیمیشن کارتونی Sponge Bob Frozen FaceOff با دوبله گلوری یک انیمیشن زیبا در رابطه با شخصیت باب اسفنجی می باشد .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Sponge Bob Frozen FaceOff با دوبله گلوری

Sponge.Bob.Frozen.Face.www.download.ir.mkv_thumbs_[2015.01.18_10.03.20]

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – خوانوادگی

– کارگردان : Stephen Hillenburg

– شرکت سازنده : Nickelodeon

– تهیه کننده : Paul Tibbitt

– نویسنده : Stephen Hillenburg

– صدا پیشگان : Tom Kenny – Bill Fagerbakke – Rodger Bumpass

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار :1999

– مدت زمان : 83 دقیقه

– زبان پخش : فارسی دوبله گلوری

– کیفیت نمایش : 480DVDrip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

 

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *