دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی The Ugly Duckling and Me 2006 با دوبله گلوری

The Ugly Duckling and Me 2006 ، نام یک انیمیشن کمدی می باشد ، که در سال 2006 توسط کمپانی Disney Television France ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Karsten Kiilerich بوده است ، که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و در سال 1999 برای ساخت انیمیشن کوتاه و تحسین شده When Life Departs نامزد دریافت جایزه اسکار شده است . داستان این انیمیشن کارتونی یک اقتباس مدرن از داستان هانس کریستین اندرسون می باشد ، راتسو یک موش خیابانی زرنگ و شجاع می باشد ، که هر روز دست به ماجراجویی های زیادی می زند . در جریان یکی از این ماجراجویی هایش او یک نوزاد قوی کوچک پیدا می کند و به این نتیجه می رسد ، که با استفاده از ظاهر این قوی کوچک می تواند پول خوبی بدست اورد . در ادامه قوی کوچک و راتسو تبدیل به دوست های صمیمی یکدیگر می شوند و دست به ماجراجویی های زیادی می زنند . انیمیشن کارتونی The Ugly Duckling and Me 2006 با دوبله گلوری یک انیمیشن کارتونی جذاب و دیدنی متناسب برای تمام سنین می باشد .

تصاویری از انیمیشن کارتونی The Ugly Duckling and Me 2006 با دوبله گلوری

دانلود انیمیشن کارتونی The Ugly Duckling and Me 2006 با دوبله گلوری
دانلود انیمیشن کارتونی The Ugly Duckling and Me 2006 با دوبله گلوری

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – کمدی

– کارگردان : Karsten Kiilerich

– شرکت سازنده : Disney Television France

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2006

– مدت زمان : 89 دقیقه

– زبان پخش : فارسی – دوبله گلوری

– کیفیت نمایش : DVDRIP

– فرمت فایل : avi

 

علاقمندان محترم آثار دوبله گلوری ، بمنظور احترام به شما عزیزان کلیه لینک های آثار بطور رایگان نیز قابل دانلود هستند. خواهشمندیم در راستای حمایت از گلوری و تداوم و توانایی ارائه آثاری بیشتر و بهتر، هزینه دوبلاژ هر اثر را از طریق لینک پرداخت داده شده بپردازید .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *