دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن 2008 My Friends Tigger Poohs Friendly Tails

2008 My Friends Tigger Poohs Friendly Tails در سال 2008 توسط کمپانی Disney Television Animation ساخته شده است . کارگرانی این فیلم انیمیشن بر عهده David Hartman بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون Transformers: Robots in Disguise و Transformers Prime را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : اینیمیشن کارتونی وینی داستان یک خرس کوچک و بازیگوش می باشد که به همراه دوستان خود دست به ماجراجویی های بسیاری می زند . پو یک خرس مهربان می باشد که با دوستان خود ببر ، جغد و یک دختر بچه کوچک به بازی و تفریح می باشد . آنها هر روز به همراه هم به جنگل سرسبز و خرم می روند و در آنجا مشغول بازی و تفریح می شوند و در این راه خرابی های بسیاری نیز به بار می آورند اما هر بار با کمک یکدیگر از پس این مشکلات بر می آیند .

دانلود انیمیشن 2008 My Friends Tigger Poohs Friendly Tails

سایر مشخصات :

– ژانر : انیمیشن ماجرایی-اکشن-کمدی

– شرکت سازنده : Disney Television Animation

– کارگردان : David Hartman

– تاریخ انتشار : 2008

– محصول کشور : ایالات متحده

– زبان فیلم : انگلیسی

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *