دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن 2016 Gantz: O

این انیمیشن داستان مردی جوان به نام «کی کورونو» را روایت میکند که باید با یک هیولای بزرگ و قدرتمند مبارزه کند و او را شکست دهد تا بتواند دوستش را نجات دهد. جنگ او زمانی شروع میشود که دوستانش در سمتی دیگر از شهر مشغول مبارزه با نیروهای تاریکی می باشند. کورونو موفق میشود دوستش «ریکا» را نجات دهد ولی خودش در مبارزه با آن هیولا سخت زخمی میشود و به مرگ نزدیک می گردد و بیهوش می شود،زمانی که چشمان خود را باز می کند خود درون یک اتاق همراه با Yoshikazu Suzuk یک پیر مرد : Joichiro Nishi یک نوجوان خشن : و یک مرد خشن و عصبانی ناشناس به همراه دو همکارش.پیرمرد برای آنها توضیح می دهد که هرکس در این اتاق است برای آزادی می بایست با هیولا بجنگد و او را شکست دهد تا بتواند حکم آزادی خود را به دست آورد و … زمانی که پیر مرد در حال توضیحات بیشتر است ناگهان دایره ای سیاه رنگ ظاهر میشود به نام Gantz و ماموریت بعدی آن ها را اعلام میکند و مرد عصبانی به عنوان اولین داوطلب شرکت می کند اما … .

Gantz.O.2016.www.download.ir

یک انیمیشن علمی تخیلی اکشن ژاپنی به کارگردانی Yasushi Kawamura و از سری داستان های مانگا قسمت Gatza به نویسندگی اقتباس شده Tsutomu Kuroiwa که نوشته Hiroya Oku نویسنده معروف ژاپنی است.که توسط کمپانی Toho در اکتبر سال 2016 میلادی منشر شد.هزینه ساخت این انیمیشنی مبلغی حدود 2.2 میلیون دلار بوده است که با فروشی دو چندان روبرو شد و مورد استقبال مردم آسیای شرقی و همچنین سینمای دنیا قرار گرفت.

اطلاعات انیمیشن سینمایی 2016 Gantz: O :

+ کارگردان : Yasushi Kawamura

+ نویسنده : Hiroya Oku

+ صداپیشگان : Daisuke Ono،Tomohiro Kaku،Saori Hayami،Shūichi Ikeda

+ محصول کمپانی : Toho

+ ساخت کشور : Japan

+ ژانر :  science،fiction،action

+ مدت زمان : 1 ساعت و 26 دقیقه

+ زیرنویس : دارد

+ نمرات : IMDb 7.2/10 — MyAnimeList 7.6/10

2016 Gantz: O

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *