دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کارتون انیمیشن 2018 Batman Ninja + کیفیت عالی 1080p BluRay اضافه شد .

در اصل داستان این انیمیشن را می توان به عبارتی توصیف نسخه Batman Gotham City را در فضایی قدیمی تر و در دوران نینجا ها و در راستای آن نیز دشمنان مخالف خود هم نیز در همین فضا مشخض نمود و سازگار نشان داد.دشمن همان دشمن معروف و همیشگی جوکر است. که دنیای سامورایی وار ژاپنی تعمیم یافته و دشمنان  هم به همین سبک و در همین فضا طراحی شده اند.حضور تمامی کارکتر های سری فیلم های بتمن در این انیمیشن مشهود است و همه ی آن ها در دسته ی شر و خیر مبارزه میکنند. Batman Ninja سعی در متوقف کردن اعمال خراب کارانه و شیطانی Joker  دارد اما اینبار Joker قدرتی فراتر از Batman Ninja دارد و Batman Ninja مجبور با استفاده تمام آنچه در اختیار دارد او را از پا در آورد.میزان تخلیه تزریق شده در 2018 Batman Ninja بسیار زیاد است و این تخیل در داستان علاوه بر اینکه جذابیت انیمشن نکاسته،بلکه بسیار انیمیشن را جذاب تر و خاص تر نموده.

محصول کمپانی Warner Bros. Animation و شخصیت سازی این انمیشن  از ابداعات DC Entertainment این کمپانی بوده است.این انیمیشن بر اساس گفته ای سران کمپانی Warner Bros. Animation قرار در اوایل سال 2018 به نمایش گذاشته شود و تا کنون یک تریلر رسمی از آن منشر شده است.که بسیار از مخاطبان خاص سری فیلم ها و انیمیشن Batman  را به خود جلب کرده است .

Batman.Ninja.2018

اطلاعات انیمیشن 2018 Batman Ninja :

+ کارگردان : Junpei Mizusaki

+ نویسنده : Kazuki Nakashima

+ صداپیشگان :  Kôichi Yamadera,Wataru Takagi,Rie Kugimiya,Ai Kakuma

+ محصول کمپانی : Warner Bros. Animation

+ ساخت کشور : Japan

+ مدت زمان : 1:25:13

+ زیر نویس فارسی : به زودی

+ نمرات : 8.6 IMDB

2018 Batman Ninja

به روز رسانی :

1397/02/17 کیفیت عالی 1080p BluRay اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *