دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن A Scanner Darkly 2006 با زیرنویس فارسی

“جستجوگری شوم” عنوان یک انیمیشن علمی تخیلی و هیجان انگیز می باشد که به کارگردانی ریچارد لینکلیتر ساخته شده است. این فیلم محصول سال 2006 آمریکا می باشد و داستان آن بر اساس رمانی با همین نام نوشته ی فیلیپ کی دیک است. ماجرای این انیمیشن راجع به نیرنگ و فریب در یک جامعه‌ ی فاسد در آینده ای نزدیک می باشد که با تحقیقات گسترده پلیس در مورد یک بیماری همه گیر همراه است. این فیلم به صورت دیجیتالی تصویربرداری شده و سپس با استفاده از تکنیک روتوسکپی متحرک سازی شده است. ستارگانی چون کیانو ریوز، رابرت داونی جونیور، وودی هارلسون، و وینونا رایدر در این انیمیشن به صداپیشگی پرداخته اند و استیون سودربرگ به همراه جرج کلونی مدیران تولید این اثر بوده اند. این فیلم در تاریخ 28 جولای 2006 در کشور آمریکا منتشر گردید.

خلاصه داستان: در یک حکومت دیکتاتوری در سال های نه چندان دور، یک کارآگاه مخفی به نام باب آرکتور به همراه گروه کوچک خود که مصرف کننده مواد مخدر هستند تلاش دارد تا توزیع کنندگان بزرگ داروی آسیب رسان به مغز که “سابستنس دی” نام دارد را شناسایی کنند. ماموریت باب از طرف شرکت نیو پث صادر شده و زمانی که هویت خود را از دست می دهد و مبتلا به جنون روانی می شود، او را برای انجام آزمایشات ذهنی احضار می کنند.

A Scanner Darkly 2006 center

مشخصات انیمیشن A Scanner Darkly 2006 :

– ژانر : انیمیشن – جنایی – درام

– کارگردان : Richard Linklater

– نویسنده : Philip K. Dick (novel), Richard Linklater

– ستارگان : Keanu Reeves, Winona Ryder, Robert Downey Jr

– زمان انتشار : 28 جولای 2006

– ساخت کشور : آمریکا

– مدت زمان : 1 ساعت و 40 دقیقه

– حجم : 790 مگابایت, 1.7 گیگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 7.1 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *