دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Anchors Up 2017 با دوبله فارسی

Anchors Up یک انیمیشن بسیار جذاب و زیبا محصول کشور نروژ می باشد که در سال 2017 منتشر شده است. وظیفه کارگردانی این اثر به عهده ی آقایان Simen Alsvik و Will Ashurst می باشد که موفق شده اند جایزه ی آماندا را نیز از طرف جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم نروژ به خود اختصاص دهند. در خلاصه ی داستان این انیمیشن آمده است که یک قایق نجات جوان پس از شرکت در یک عملیات نجات دشوار در هوای طوفانی به یک لنگر گاه بزرگ دعوت می شود اما اوضاع بر وفق مراد او پیش نمی رود. او در آنجا متوجه می شود که فعالیت های عجیبی در حال رخ دادن است.

خلاصه داستان: “الیاس” یک قایق نجات جوان است که در یک هوای طوفانی تماس اضطراری از طرف لنگرگاه بزرگ دریافت می کند و ماموریت بزرگی را به عهده می گیرد. او از اینکه برای اینکار انتخاب شده بود احساس خوشحالی می کرد و تصمیم گرفت تا با فراموش کردن دوستان خود، زندگی جدیدی را آغاز کند. اما زندگی در یک لنگرگاه بزرگ چیزی نبود که او انتظارش را داشت و خیلی زود متوجه شد که یک باند محلی در حال استخراج غیرقانونی فلز ارزشمندی می باشد که بر روی آب و هوا بسیار تاثیر گذار است. الیاس پیش خود فکر کرد که تنها با کمک دوستان قدیمی خود می تواند راز عملیات غیرقانونی استخراج را برملا کند.

Anchors Up 2017 center

مشخصات انیمیشن Anchors Up 2017 :

– ژانر : انیمیشن

– کارگردان : Simen Alsvik, Will Ashurst

– نویسنده : Simen Alsvik, Karsten Fullu

– ستارگان : Marie Blokhus, Anderz Eide, Marcus Gunnarsen

– زمان انتشار : 6 اکتبر 2017

– ساخت کشور : نروژ

– مدت زمان : 1 ساعت و 13 دقیقه

– حجم : 600 مگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 5.6 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

Anchors Up 2017

به روز رسانی :

1397/11/30 نسخه دوبله فارسی اضافه شد.
  • 3 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *