دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Bad Cat 2016

Šero یک گربه زرنگ و قوی که برای خود در محله به عنوانی نماد یک قدرت شناخته  میشود. اما Šero این گربه بد و کسی که باعث ترس همه ی حیوانات محله می شود همیشه باعث بد بیاری و بد شانسی برای خود و دیگران می شود.یک صبح بهاری معمولی . گربه بد ، شراف الدین و محافظانش ، martı Rıfkı (مرغ دریایی ریفکی) و fare Rıza (رضا موشه) برای منقل کباب شبانه خودشون رو آماده میکنن . بیا و ببین که ظرف همون روز بلایی نمیمونه که سر شِرو (شراف الدین) نیومده باشه . ابتدا از طرف باباش تونگوچ از خونه بیرون انداخته میشه بعدش هم باعث مردن کسی میشه که چشمش به دنبالش بود و میخواست اون رو دوست دختر خودش بکنه . با اینا تموم نمیشه و همچنین مورد حمله دشمنانش قرار میگیره . در تمام طول عمرش شاید برای اولین بار عاشق میشه و در نهایت میفهمه که پسری به اسم تاج الدین داره … .

Bad Cat 2016.www.download.ir

گربه بد (ترکی استانبولی: Kötü Kedi Şerafetin و انگلیسی: Bad Cat) یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای کمدی محصول سال ۲۰۱۶ میلادی و تولید کمپانی Anima Istanbul است.پویانمایی در ۵ فوریه ۲۰۱۶، در ترکیه به اکران عمومی درآمد.در ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های انیمه انسی به نمایش می آید.به کارگردانی Mehmet Kurtuluş و نویسندگی Levent Kazak بر اساس داستان Kötü Kedi Şerafettin نوشته Bülent Üstün. این انیمیشن را می توان به عنوان یک انیمیشن سرگرم کننده و کمدی به شما معرفی نمود.

اطلاعات انیمیشن سینمایی Bad Cat 2016 :

+ کارگردان : Mehmet Kurtulus, Ayse Ünal

+ نویسندگان : Levent Kazak

+ صداپیشگان : Ugur Yücel,Demet Evgar,Okan Yalabik,Güven Kiraç,Cezmi Baskin,Yekta Kopan

+ محصول کمپانی : Anima Istanbul, Kare Kare Film Yapim

+ ساخت کشور :  Turkey

+ تاریخ انتشار : 5 , February  ,2016

+ ژانر : Animation | Action | Adventure | Comedy | Family | Fantasy

+ مدت زمان : 1 ساعت 26 دقیقه

+ زیرنویس : به زودی

+ نمرات : IMDb 7.6/10

Bad Cat 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *