دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Batman Bad Blood 2016

Batman Bad Blood 2016 در سال 2016 توسط کمپانی DC ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Jay Oliva بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون Batman: Assault on Arkham و Justice League: The Flashpoint Paradox را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : بر اثر یک سری از اتفاقات مرموز بروس وین ناپدید می شود و آلفرد برای اینکه جنایتکاران شهر گاتام از این اتفاق سواستفاده نکنند و شهر را وارد آشوب جدیدی نکنند این قضیه را از دید همگان مخفی می کند و در همین هین رابین و نایت وینگ در شهر مشغول به گشت زنی می شوند و خلافکاران را به دست قانون می سپارند در همین حین بت ومن شروع به جست و جو برای یافتن اثاری از بتمن می کند اما در ادامه متوجه حقایق تلخی در رابطه با ناپدید شدن بتمن می شود .

دانلود انیمیشن Batman Bad Blood 2016

سایر مشخصات :

– کارگردان : Jay Oliva

– نویسنده : Jay Oliva

– تدوین : Seiji Morita

– موسیقی : James Lafferty

– سال تولید : 2016

– زبان فیلم : انگلیسی

– کیفیت تصویر : 1080WEBDL – 1080Bluray

– زیرنویس فارسی : دارد

– پیوند : IMDB

به روز رسانی :

1395/01/17 زیرنویس فارسی اضافه شد.
  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *