دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Beowulf 2007 با دوبله فارسی

Beowulf یک انیمیشن سه بعدی آمریکایی-انگلیسی محصول سال 2007 می باشد که به کارگردانی رابرت زمکیس ساخته شده است. این انیمیشن دارای سبک فانتزی و ماجراجویی می باشد و بر اساس داستان حماسی معروف انگیسی به همین نام ساخته شده است. نیل گیمن و راجر اوری از نویسندگان این اثر هستند و وظیفه صداگذاری کاراکترها را افرادی چون ری وینستون، آنتونی هاپکینز، رابین رایت، برندن گلیسون، جان مالکوویچ، کریسپین گلاور، الیسون لومن، و آنجلینا جولی به عهده دارند. در این فیلم از تکنیک شبیه سازی کاراکترهای انسانی به کمک ردیابی حرکت استفاده شده است که قبلا در فیلم های The Polar Express 2004 و Monster House 2006 به کار رفته بود. این انیمیشن در 16 نوامبر 2007 در کشورهای انگلیس و آمریکا منتشر گردیده و 196 میلیون دلار فروش داشته است.

خلاصه داستان: در سال 507، بئوولف جنگجوی قبیله گیتس به همراه سربازان و دوست صمیمی اش، ویگلاف به سمت دانمارک سفر می کنند. آنها با شاه هراثگر ملاقات می کنند که به دنبال یک قهرمان برای کشتن گرندل می گردد. گرندل موجودی شیطانی، بزرگ، وحشی و همراه با قدرتی فوق‌العاده است که هیچ کس جرأت مقابله با او را ندارد. بئوولف در بدو ورود خود به شهر Heorot، عاشق ملکه ویلتئو می شود و ملکه نیز احساس مشابهی نسبت به او پیدا می کند. بئوولف در ادامه جشنی به همراه یاران خود برپا می کند تا گرندل را به دام بیندازند. وقتی که گرندل به آنها حمله می کند، بئوولف او را برهنه و خلع سلاح میکند…

Beowulf 2007 center

مشخصات انیمیشن Beowulf 2007 :

– ژانر : انیمیشن – اکشن – ماجراجویی

– کارگردان : Robert Zemeckis

– نویسنده : Neil Gaiman, Roger Avary

– ستارگان : Ray Winstone, Crispin Glover, Angelina Jolie

– زمان انتشار : 16 نوامبر 2007

– ساخت کشور : آمریکا

– مدت زمان : 1 ساعت و 55 دقیقه

– حجم : 400 مگابایت, 900 مگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 6.2 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

Set against the coming of Christianity, this is the story of the last hero: in 507, a monstrous troll wreaks havoc in the mead hall of the Danish king, Hrothgar. He offers rewards for the death of Grendel, so Beowulf, a great and boastful Geat warrior, arrives with his thanes. Beowulf sets aside his armor and awaits the monster; a fierce battle ensues that leads to Beowolf’s entering the watery lair of Grendel’s mother, where a devil’s bargain awaits. Beowulf returns to Herot, the castle, and becomes king. Jump ahead many years, and the sins of the father are visited upon Beowulf and his kingdom. The hero must face his weakness and be heroic once again. Is the age of demons over?

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *