دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Fishtales 3 2018

“داستان های ماهی 3” عنوان یک فیلم پویانمایی جدید محصول استودیوی WOWNow Entertainment می باشد که در سال 2018 ساخته شده است. کارگردانی این انیمیشن را ایوان ترامل به عهده دارد و داستان آن توسط لیزا باگت نوشته شده است. کی جی شراک و آپریل رز از صداپیشگان کاراکترهای اصلی این فیلم می باشند و با صدای گرم خود جذابیت این کارتون را افزایش داده اند. از دیگر آثاری که توسط استودیوی WOWNow منتشر شده است می توان به حیوانات بامزه، هیولاهای دریا، استادان کنگ فو، سرزمین ایستر، و نگهبانان فضا اشاره نمود. این انیمیشن 74 دقیقه طول دارد و در اکتبر 2018 در کشور آمریکا انتشار یافته است.

خلاصه داستان: ماهی ها و آبزیان بسیاری در زیر دریا در کنار یکدیگر به خوبی و خوشی زندگی می کنند. فیفی یک ماهی بازیگوش و جوان است و دوستی به نام لیلی دارد که یک وال بزرگ و مهربان می باشد. آنها هر روز به دنبال ماجراجویی های جدید می روند و لحظات بسیار خوشی را در کنار یکدیگر تجربه می کنند. آنها علاوه بر تفریح و سرگرمی، اطلاعات بسیار مفیدی را در مورد موجودات زیر دریا یاد می گیرند و دوستان دیگری برای خود پیدا می کنند. در یکی از سفرهای آنها در اقیانوس …

Fishtales 3 2018 center

مشخصات انیمیشن Fishtales 3 2018 :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی

– کارگردان : Evan Tramel

– نویسنده : Lisa Baget

– ستارگان : Kj Schrock, April Rose

– زمان انتشار : اکتبر 2018

– ساخت کشور : آمریکا

– مدت زمان : 1 ساعت و 14 دقیقه

– حجم : 650 مگابایت, 1.2 گیگابایت

– نمره IMDB : امتیاز – از 10

– لینک مرتبط : IMDB

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *