دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Garfield Gets Real 2007

Garfield Gets Real 2007 درسال 2007 توسط کمپانی Animation Picture Company ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Mark A.Z. Dippé بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون Garfield’s Pet Force و Ocean Quest: The Immersive Adventure را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این فیلم انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : پس از اتفاقات فیلم ها و کارتون های شخصیت گارفیلد ، او که حال تبدیل به یک سوپر استار جهانی شده است از زندگی جدید خود خسته شده است و می خواهد در قالب یک شخصیت واقعی زندگی کند و تصمیم می گیرد که به عنوان یک شخصیت مستقل زندگی جدیدی را به کمک دوست وفادار خود اودی شروع کند . در ادامه گارفیلد متوجه می شود که زندگی به عنوان شخصیت مستقل و معمولی چه مشکلاتی دارد و در این ماجراجویی جدید دچار مشکلات زیادی نیز می شود .

دانلود انیمیشن Garfield Gets Real 2007

سایر مشخصات :

– ژانر : انیمیشن ماجرایی-اکشن-کمدی

– شرکت سازنده : Animation Picture Company

– کارگردان : Mark A.Z. Dippé

– تاریخ انتشار : 2007

– محصول کشور : ایالات متحده

– زبان فیلم : انگلیسی

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 2 replies
    1. علی says:

      اقا چع جورشه یه گیگ دادم دانلود کردم بعد رمز میخواد رمزو میزنم میگه اشتباهه رسیدگی کنین

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *