دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن go diego go its a bugs world 2008

go diego go its a bugs world 2008 در سال 2008 توسط کمپانی Nickelodeon Studios ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Katie McWane بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون Winx Club: Enchantix و Dora’s Christmas Carol Adventure را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : داستان این فیلم انیمیشن در رابطه با یک کودک به نام دیگو می باشد که به همراه یوزپلنگ خود به سفری در سرتاسر جهان می رود تا بتواند در جریان این سفر تمام موجودات جهان را از خطر نابودی نجات دهد . او در جریان این سفر با ماجراجویی های زیادی روبرو می شود و از تمام این ماجراها سربلند بیرون می اید . یکی از نکات جالب این فیلم انیمیشن پرداخت داستان می باشد به طوری که کودکان شما با دیدن این انیمیشن نکات جالب و آموزنده زیادی در رابطه با حیوانات و نحوه رفتار صحیح با این موجودات را یاد می گیرند .

دانلود انیمیشن go diego go its a bugs world 2008

سایر مشخصات :

– ژانر : انیمیشن ماجرایی-اکشن-کمدی

– شرکت سازنده : Nickelodeon Studios

– کارگردان : Katie McWane

– تاریخ انتشار : 2008

– محصول کشور : ایالات متحده

– زبان فیلم : انگلیسی

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *