دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Monster High Electrified 2017

کلاودین تصمیم می گیرد که یک سالن بزرگ احداث کند که هیولاها و انسان ها بتوانند در کنار یکدیگر در این محل وقت بگذرانند ، به همین دلیل او به تمام دوستانش می گوید تا محلی برای به ثمر رساندن این هدف پیدا کنند تمام آنها شروع به جست و جو برای یافتن محل مناسب می کنند تا اینکه فرانکی یک مکان عالی برای آنها پیدا می کند . یک نیروگاه برق قدیمی و متروک که سالهاست کسی به آنجا پانگذاشته است . همه دست به دست هم می دهند تا این نقشه را عملی کنند اما همه چیز هنگامی که مونیکا تصمیم می گیرد برنامه های کلاودین را تخریب کند به هم می ریزد مونیکا تصمیم می گیرد که برنامه افتتاحیه بزرگی که برای آغاز سالن ترتیب دیده شده است را با چیزی بسیار شکه کننده تعویض کند .

دانلود انیمیشن Monster High Electrified 2017

سایر توضیحات : انیمیشن Monster High Electrified یک انیمیشن در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2017 توسط کمپانی Mattel Creations ساخته شده است ، کارگردانی این فیلم انیمیشن برعهده Avgousta Zourelidi می باشد که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و تجربه ساخت فیلم های انیمیشن بسیاری نظیر سری Angry Birds Toons و Chuggington: Badge Quest را در کارنامه هنری خود دارد .

دانلود انیمیشن Monster High Electrified 2017

مشخصات انیمیشن سینمایی Monster High Electrified 2017 :

– ژانر : انیمیشن – اکشن – ماجرایی

– کارگردانان : Avgousta Zourelidi

– نویسنده : Keith Wagner

– شرکت سازنده : Mattel Creations

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2017

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– پیوند : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Monster High Electrified 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *