دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Monsters, Inc. 2001 با دوبله فارسی و کیفیت 3D

“شرکت هیولاها” یک انیمیشن کمدی جذاب محصول سال 2001 است که توسط استودیوی انیمیشن سازی پیکسار ساخته شده و به وسیله کمپانی والت دیزنی انتشار یافته است. با حضور صداپیشگانی نظیر جان گودمن، بیلی کریستال، مری گیبس، استیو بوسمی، جیمز کابرن، جنیفر تیلی، باب پیترسون، و جان راتزنبرگر جذابیت کاراکترها بسیار افزایش یافته و تاثیر بهتری بر روی بیننده می گذارد. این اثر توسط پیت داکتر کارگردانی می شود و جان لستر و اندرو استنتون مدیر تولید آن می باشند. این فیلم درباره دو هیولا به نام های جیمز سالیوان و دوست تک چشمش مایک وازوفسکی است که در یک شرکت معروف تولید انرژی کار می کنند. این انیمیشن در تاریخ 2 نوامبر 2001 در آمریکا منتشر شد و جایزه اسکار بهترین موسیقی را  نیز از آن خود نمود.

خلاصه داستان: شهر مونستروپلیس مخصوص هیولاها است و هیچ انسانی در آنجا زندگی نمی کند. در مرکز این شهر، شرکت قدرتمند Monsters قرار دارد که هیولاهای با استعداد را استخدام می کند تا به دنیای انسان ها بروند و از طریق دریچه ای که به سمت اتاق بچه ها باز می شود آنها را بترسانند و از صدای جیغ و داد بچه ها انرژی مورد نیاز خود را تولید کنند. این کار برای هیولاها بسیار خطرناک است زیرا به آنها گفته شده که ممکن است توسط بچه ها مسموم شوند. البته انرژی مورد نیاز آنها روز به روز درحال کاهش است زیرا بچه ها دیگر به راحتی از هیولاها نمی ترسند و رئیس شرکت Monsters در مورد این مسئله بسیار نگران است و به دنبال راه چاره می گردد. بالاخره یک روز کودکی وارد سرزمین هیولاها می‌شود و همه چیز را به هم می‌ریزد. جیمز و مایک دو نفر از کارکنان شرکت Monsters هستند و سعی می کنند تا این مشکل را حل کنند.

Monsters, Inc. 2001 center

مشخصات انیمیشن Monsters, Inc. 2001 :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – ماجراجویی

– کارگردان : Pete Docter, David Silverman

– نویسنده : Pete Docter, Jill Culton

– ستارگان : Billy Crystal, John Goodman, Mary Gibbs

– زمان انتشار : 2 نوامبر 2001

– ساخت کشور : آمریکا

– مدت زمان : 1 ساعت و 32 دقیقه

– حجم : 820 مگابایت, 1.7 گیگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 8.1 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

A city of monsters with no humans called Monstropolis centers around the city’s power company, Monsters, Inc. The lovable, confident, tough, furry blue behemoth-like giant monster named James P. Sullivan (better known as Sulley) and his wisecracking best friend, short, green cyclops monster Mike Wazowski, discover what happens when the real world interacts with theirs in the form of a 2-year-old baby girl dubbed “Boo,” who accidentally sneaks into the monster world with Sulley one night. And now it’s up to Sulley and Mike to send Boo back in her door before anybody finds out, especially two evil villains such as Sulley’s main rival as a scarer, chameleon-like Randall (a monster that Boo is very afraid of), who possesses the ability to change the color of his skin, and Mike and Sulley’s boss Mr. Waternoose, the chairman and chief executive officer of Monsters, Inc.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *