دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Ozzy 2016 + دوبله فارسی

Ozzy یک حیوان دوست داشتنی و صلح آمیز می باشد که در دارای یک زندگی روستایی است . زمانی که صاحب او مارتینز به یک به یک سفر طولانی می رود دنیا برای او شکل دیگری پیدا می کند به این خاطر که بردن سگ به این سفر امکان پذیر نمی باشد . اما این برای آزی آخر ماجرا نیست . او تصمیم می گیرد تا با گروهی از هم نوعان خود تحت نام Blue Creek به این سفر رفته و به مارتینز ملحق شود . Ozzy باید از خطر دوری کرده و به دنبال دوستان قدرتمندی همچون Chester , Fronky و Doc باشد . در ادامه اتفاقاتی برای آنها می افتد که باعث می شود در قفسی زندانی شوند . آنها باید با کمک یکدیگر و هوش بالای خود از زندان فرار کرده و در امنیت کامل به خانه بازگردند .

دانلود انیمیشن Ozzy 2016

سایر توضیحات : انیمیشن سینمایی Ozzy 2016 توسط Nacho La Casa و Alberto Rodriguez کارگردانی شده است و Juan Ramón Ruiz de Somavía وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشته است . روایت این انیمیشن الهام گرفته شده از فیلمی با همین مضمون می باشد و برای تمام کودکان و خانواده مناسب می باشد و اوقات مفرحی را برای آنها به ارمغان می آورد . هر دوی این کارگردانان اولین تجربه خود پشت دوربین فیلم برداری را می گذرانند و پیش از این فعالیت آنچنانی در زمینه ساخت فیلم نداشته اند . Guillermo Romero , Dani Rovira و José Mota از جمله عواملی هستند که وظیفه ی صداگذاری را برعهده داشته اند .

دانلود انیمیشن Ozzy 2016

مشخصات انیمیشن سینمایی Ozzy 2016 :

– ژانر : انیمیشن – خانوادگی

– کارگردانان : Alberto Rodriguez , Nacho La Casa

– نویسنده : Juan Ramón Ruiz de Somavía

– شرکت سازنده : RatPac-Dune Entertainment

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 21 اکتبر 2016

– مدت زمان : 87 دقیقه

– زبان پخش : اسپانیایی

– کیفیت نمایش : 720p & 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– پیوند : IMDB

Ozzy 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *