دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Penguins Of Madagascar Operation Search and Rescue

انیمیشن Penguins Of Madagascar Operation Search and Rescue ، سری جدی از کارتون دنباله دار پنگوئن های ماداسکار می باشد که توسط شرکت DreamWorks Animation ساخته شده است . این مجموعه به کارگردانی Simon J. Smith و Eric Darnell بوده و توسط 20th Century Fox منتشر گردید . انیمیشن Penguins Of Madagascar Operation Search and Rescue سعی دارد تا طبق مجموعه های قبلی با خلق صحنه های اکشن همراه با طنز جذاب ببیندگان را جذب خود نماید و تا اینجا سازندگان این مجموعه توانسته اند به این هدف دست پیدا کنند .

سایر تو ضیحات : در این قسمت شما با یک تیم قدرتمند جاسوسی که متشکل از تعدادی پنگوئن بامزه و خندار به نام های کاپیتان ، کوالسکی ، ریکو و Private است طرف هستید که همیشه با خلق صحنه های خنده دار در زمانی که مشغول انجام عملیات جدید جاسوسی و یا نجات هستند لحظات شادی را برای شما فراهم می کنند و حال باید به یک عملیات دیگر دست بزنند که با جاسوسی آغاز می شود تا بتوانند به نجات یکی از دوستانشان را نجات دهند . در این مسیر آنها با با مشکلات و خطرات زیادی مواجه می شوند تا بتوانند به هدف خودشان برسند ، برای مقابله با این مشکلات از توانایی هایشان و کمک دوستانشان استفاده می کنند و با خطرات این مسیر به نبرد بر می خیزند .

Penguins Of Madagascar Operation Search and Rescue

مشخصات دیگر این کارتون :

– ژانر : انیمیشن کمدی-ماجرایی

– محصول شرکت : DreamWorks Animation – Pacific Data Images

– کارگردانان : Simon J. Smith – Eric Darnell

– تولید شده توسط : Lara Breay – Tripp Hudson

– فیلنامه نویسان : Michael Colton – John Aboud

– صداپیشگان : Christopher Knights – Benedict Cumberbatch – John Malkovich

– موسیقی : Lorne Balfe

– توزیع شده توسط : 20th Century Fox

– تاریخ انتشار : 1 آگوست 2014

– تعداد قسمت ها : 5

– محصول کشور : ایالات متحده

– زبان انیمیشن : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDRip

– فرمت پخش : mkv

– زیرنویس فارسی : ندارد

  • 4 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *